http://nect.ir

ساخت وبلاگ
همه ما می دانیم که خانه تکانی یکی از وقت‌گیرترین کارهایی است که در پایان هر سال امجام می‌شود؛ البته خیلی از حانم‌ها هستند که هر 6 ماه یکبار به این کار می‌پردازند و با کمال میل آن را انجام می‌دهند.
بسیاری از ما در طول مدت خانه تکانی خسته می‌شویم و ادامه کار را رها می‌کنیم و یا سر سری آن را انجام می‌دهیم که در نهایت خستگی به تن آدم می‌ماند.
اما با در نظر گرفتن راه‍کارهای مناسب و دانشتن اینکه چگونه و از کجا باید کار را شروع کنیم و به پایان برسانیم در طول مراحل خانه تکانی بسیار مهم می باشد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:
  • با شجاعت خود را از وسایلی که احتیاجی به آنها ندارید، خلاص کنید.
  • یکی از نکات خانه تکانی این است که اتاق‌ها را جدا جدا تمیز کنید سپس به سراغ تمیز کردن سایر نقاط خانه بروید.
  • از ابتدا سعی کنید که برای هر بخش از خانه وسیله مناسبی را خریداری کنید و آن را سرجای مشخص خود قرار دهید.
  • از یک پاک کننده و مواد شوینده برای تمیز کردن همه جا نمی توان استفاده کرد.
  • یکی دیگر از نکات خانه تکانی این است که برای خرید وسایل شستشو دقت لازم را داشته باشید و بیش از اندازه خرید نکنید.
  • نظافت منزل را از بالای سمت راست به پایین سمت چپ انجام دهید. برای اینکه گرد و خاک قسمتهای تمیز شده به قسمتهای دیگر سرایت نکند.
  • برای تمیز کردن سرامیک‌ها از مقداری سرکه استفاده کنید، بجای آب.
  • از ترفندهای خانه تکانی این است که برای تمیز کردن توری‌ پنجره سفید، آنها را داخل شیر جوشیده بیندازید، سپس اتو کنید.                             
  • صندلیهای حصیری را با آب اکسیژن دار بشویید.
  • برای تمیز کردن کاغذ دیواری مایع ظرفشویی  با قدرت پاک کنندگی ضعیف را با آب حل کنید و کف آن را با یک تور بر سطح مورد نظر بکشید.
  • اگر در آبی که برای نظافت استفاده می کیند، کمی گلاب به آن اضافه کنید، خانه تان خوشبو می شود.
  • از ترفندهای خانه تکانی این است که تابلوهایی که از دود سیگار سیاه شده اند را با آب لیمو بسایی.
  • برای تمیز کردن لکه‌های روی شیشه از پارچه نرم و برای برق انداخت پنجره ها، کمی نمک به آب اضافه کنید.
  • برای پاک کردن لکه های فنجان از لیمو یا پوست پرتقال استفاده کنید.
  • برای تمیز کردن فر، از شبی قبل آب داغ و آمونیاک را داخل فر بگذارید و درب آن را ببندید و روز بعد با یک اسفنج تمیز کنید.
  • برای کندن برچسب‌ها کمی روغن روی آنها بریزید یا با سشوار آنها را گرم کنید، سپس بکنید.
  • برای از بین بردن رسوب اتو از پنبه‌ی آغشته به سرکه استفاده کنید.
  • با استفاده از گلیسیرین می توانید لکه های قهوه ی روی لباسها را از بین برد.
  • برای از بین بردن دوده و چربی لوازم آشپزخانه، از پوست لیموی خشک استفاده کنید.
  • اگر بر سر جارو برقی از جوراب نازکی استفاده کنید، دیگر نیازی نیست وسایل کمدها و قفسه‌ها را خالی کنید. 
  • برای تمیز کردن پرده‌های سفید، از محلول آب و شکر استفاده کنید که میزان شکر باید مقدار کمی باشد. به عنوان مثال برای یک لیتر آب 3 قاشق غذاخوری شکر استفاده کنید.
  • برای برق انداختن کریستالها، از مقداری سرکه با پودرهای صابونی استفاده کنید.
  • بهترین شوینده برای دیوارها، استفاده از پودرهای شوینده، مقداری نمک و آب ولرم برای تمیز کردن دیوار می‌باشد
مراحل خانه تکانی:
  1. اولین مرحله از مراحل خانه تکانی: پرده‌های توری را باز کنید و بشویید.
  2. درمرحله بعد حالا نوبت شستن پنجره‌ها است.
  3. سپس به تمیز کردن درها و دیوارها روی آورید.
  4. بعد از آن به سراغ شستن پنجره‌ها، تمیز کردن درب‌ها و دیوار و از بین رفتن لکه‌ها بپردازید.
  5. در یکی دیگر از مراحل خانه تکانی به سراغ پرده‌ها چوبی و کرکره‌ای بروید.
  6. بعد از آن نوبت به تمیز کردن فرش و تمیز کردن موکت بپردازید.
  7. آخرین مرحله از مراحل خانه تکانی: اقدام به مبلشویی و تمیز کردن مبلمان‌ها کنید.
http://nect.ir...
ما را در سایت http://nect.ir دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عابد irannect بازدید : 162 تاريخ : دوشنبه 28 بهمن 1398 ساعت: 15:40

سال ۲۰۱۵  شاهد پیشرفت‌های فنّاوری متعددی در زمینه‌ سفر بود. برخی از مقاصد گردشگری دنیا اکنون جو دوستانه‌تری نسبت به گردشگران دارند و هواپیمایی‌ها نیز تلاش کرده‌اند تا امکانات آسایش و راحتی را برای مسافران فراهم کنند. در ادامه با چند نمونه از جالب‌ترین پیشرفت‌های فناوری در زمینه‌ سفر و گردشگری آشنا می‌شویم؛ پیشرفت‌هایی که بازار را رونق بخشیده‌اند یا به زودی وارد بازار می‌شوند، تغییراتی که صنعت گردشگری را در سال‌های آینده متحول خواهند کرد.

۱. با کلید اتاق هتل‌ها خداحافظی کنید

امروزه بسیاری از هتل‌های زنجیره‌ای مطرح در دنیا از جمله هتل هیلتون و هتل ماریوت درب اتاق‌های هتل را به نحوی به‌روزرسانی کرده‌اند که اکنون شما می‌توانید از گوشی هوشمند خود به عنوان کلید درب اتاق نیز استفاده کنید. مسافران به سادگی می‌توانند اپلیکیشنی را دانلود کنند و از آن برای کنترل درب اتاقی که به آن‌ها اختصاص داده شده، استفاده کنند. به همین سادگی دیگر نیازی به حمل اشیای اضافه ندارید و هرگز با مشکل گم کردن کلید اتاق مواجه نمی‌شوید.

۲. سفرهای جاده‌ای لذت‌بخش‌تری داشته باشید

طراحی ماشین‌های نسل آینده تقریباً به پایان رسیده است. شرکت‌هایی چون مرسدس بنز، بی ام و، تسلا و گوگل در تلاش برای تکمیل خودروهای بدون راننده (self-driving) هستند. در چند سال آینده امکاناتی چون ترمز، افزایش سرعت و هدایت فرمان اتوماتیک به برخی از مدل‌های منتخب افزوده می‌شود تا رانندگی دستی به خاطره‌ها بپیوندد. تصور کنید که سفر جاده‌ای شما وقتی مجبور نباشید برای رانندگی کردن کاری انجام دهید، چقدر لذت‌بخش‌تر خواهد بود.

۳. هر جا می‌روید حیوانات خانگی خود را ببرید

یکی از حقایق ناراحت‌کننده این است که شما نمی‌توانید حیوان خانگی خود را همه‌جا با خود ببرید. گاهی مجبور می‌شوید که آن‌ها را چند روزی در خانه نگه‌دارید تا از سفر برگردید. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که دوری از حیوان خانگی‌تان شما را ناراحت می‌کند، Petcube برای شما طراحی شده است. Petcube دوربین کوچکی است که با گوشی هوشمند شما در ارتباط است و هر جای دنیا که باشید تصویر زنده‌ای از فعالیت‌های حیوان خانگی‌تان به‌طور زنده برای شما به نمایش می‌گذارد. این دوربین اسپیکرهایی دارد که از طریق آن می‌توانید با حیوان خانگی خود ارتباط برقرار کنید حتی اگر در شهر نباشید.

۴. فضای لگ روم بیشتری در اختیار داشته باشید

زمانی که در اختیار داشتن لگ روم (فضای خالی جلوی پای مسافر) بیشتر برای مسافران هواپیما هزینه‌بر است، به نظر می‌رسد نیازی به فضای هد روم (فضای خالی بالای سر مسافر) وسیع‌تر نباشد. ضمن اینکه دیگر مسافران نباید نگران اندکی اضافه بار خود باشند. به همین دلیل است که شرکت بوئینگ از قابلیت جدیدی به نام Space Bins رونمایی کرده است که با ۵۰ درصد فضای بیشتر برای حمل و نگه‌داری کیف دستی‌ها طراحی شده است. مزیت دیگر این طراحی جدید این است که این فضا در دسترس‌تر است و برای آماده شدن برای پرواز بعدی‌تان مجبور نیستید حرکات آکروباتیک انجام دهید.

۵. کوبا، انتخاب دیگری پیش روی شما است

بعد از لغو تحریم‌ها علیه کوبا بعد از ۵۴ سال، دیگر نگران داستان‌هایی که از پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌هایتان درباره‌ی کوبا و کمونیسم می‌شنیدید نباشید. اکنون کوبا به یکی از مقاصد گردشگری محبوب در دنیا تبدیل شده است. این کشور مردمی مهمان‌نواز دارد و البته سفر به آنجا تقریباً ارزان‌تر از سفرهای دیگر تمام می‌شود. آمار جرم و جنایت نیز در کوبا، پایین است.

۶. نگران گم شدن چمدان‌های خود نباشید

اگر یک بار هنگام جابه‌جا کردن وسایل خود در فرودگاه آن‌ها را گم کرده باشید، درک می‌کنید که چقدر نگه‌داری از چمدان‌ها کار سختی خواهد بود. اما خوشبختانه امروزه شرکت‌های متعددی چمدان‌هایی با وسایل مخصوص ردیابی طراحی کرده‌اند که به شما کمک می‌کنند به سادگی آن‌ها را با استفاده از گوشی هوشمند خود ردیابی و دنبال کنید. به این ترتیب دیگر چمدان‌هایتان را گم نمی‌کنید.

۷. مترجم اختصاصی خود را همراه ببرید

با وجود اینکه گوگل ترنسلیت ابزار ترجمه‌ی گوگل هنوز در حال تکمیل شدن است و مشکلاتی مانند ترجمه‌ی  اصطلاحات دارد اما باز هم در شرایطی که به یک کشور خارجی سفر کرده‌اید به درد شما خواهد خورد. در سفر به یک کشور خارجی باید کلمات ضروری برای برقراری یک ارتباط ساده را بلد باشید. گوگل ترنسلیت با اینکه کامل نیست اما روز‌به‌روز بهتر می‌شود.

منبع

 

 

 

http://nect.ir...
ما را در سایت http://nect.ir دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عابد irannect بازدید : 164 تاريخ : دوشنبه 28 بهمن 1398 ساعت: 14:59

اصولا هنگامی که به این نتیحه می رسیم تا خانه خود را بازسازی و یا تعمیر کنیم به دنبال بهترین نیروها و متخصصین در این زمینه می‌گردیم.

گاهی شانس با ما یار است و به بهترین شکل بهترین ها را انتخاب می کنیم، گاهی نیز در اثر داشتن اطلاعات کم، متاسفانه نمی توانی بهترین متخصص ها را پیدا کنیم!

به همین دلیل بهتر است قبل از اقدام به گچبری، بنایی ساختمان و همچنین نصب کناف سقف، اطلاعات کافی و ضروری را در این زمینه داشته باشید.

پس در ابتدا به بنایی ساختمان و خدماتی که در آن عرضه می گردد اشاره خواهیم نمود.

خدمات بنایی ساختمان:

از مهمترین و پایه ای ترین اموری که برای ساختمان سازی استفاده می شود بنایی می باشد که شامل: گچکاری، سیمان کاری،  دیوارچینی، کاشی کاری و ... می باشد که هر یک از آن ها به صورت کلی و جزئی برای ساختمان انجام می شود.

توجه داشته باشید که هر یک از این خدمات به دست متخصصین صورت می گیرد که باید دارای مهارت های کافی باشند.

وظایف یک بنا در بنایی ساختمان چیست؟

  1. به موقع حاضر شدن سرکار
  2. پایان دادن کار در زمان معین شده از قبل
  3. استفاده از متریال مناسب و با کیفیت هنگام بنایی ساختمان
  4. داشتن مهارت کافی در درست کردن انواع ملات
  5. صبور و با دقت کار کردن
  6. و ...

از جمله وظایفی است که یک بنا ساختمان باید رعایت کند.

تا اینجا از وظایف بنا و خدمات ارایه شده در بنایی ساختمان صحبت کردیم؛ اکنون به کناف سقف می پردازیم که اصلا چیست و چه کاربردهایی دارد و در چه مکان هایی می توان از آن استفاده کرد.

کناف سقف چیست؟

در واقع یکی از پرطرفدار ترین نوع سقف که امروزه در معماری های داخلی خانه های نوساز می بینید استفاده از کناف سقف می باشد که نیاز ما را به زیرسازی کامل سقف ها برطرف می کند.

از کاربردهای کناف سقف می توان برای دیوار ها نیز اشاره کرد. همچنین کناف ها در سقف ها به صورت ثابت و همچنین قابل جا به جایی وجود دارند که بسیاری از مغازه داران و فروشگاهیان از آن ها برای دسترسی راحت تر به تاسیسات ساختمان استفاده می کنند.

در چه مکان هایی از کناف سقف استفاده می شود؟

همانطور که اکثرا دیده اید کناف سقف آشپزخانه، پذیرایی، اتاق خواب و ... با نورپردازی های زیبا قابل رویت می باشد که بسته به سلیقه افراد در طرح های مدرن و ساده و طرح های کلاسیک قابل تولید می باشدو

از مزایای استفاده از کناف سقف می توان به: کم وزن بودن آن ها، نصب بسیار آسان و بی دردسر، شکیل بودن آن ها، عزینه متاسب تر آن نسبت به زیرسازی و آماده سازی برای نقاشی ساختمان و ... اشاره نمود.

 حال نوبت به قدیمی ترین و زیبا ترین هنر دست، گچبری ساختمان می پردازیم.

همه چیز درباره گچبری ساختمان:

یکی از کهن ترین هنرهایی است که از قبل تنها در خانه های گران قیمت و افراد ثروتمند دیده میشد. اما امروزه بسیاری از افراد بسته به سلیقه خود از گچبری برای طراحی دکوراسیون داخلی خود استفاده می کنند که هزینه نسبتا بیشتری بابد برای آن پرداخت نمود.

امروزه گچبری مدرن نیز جایگاه بالایی در بین افراد دارد؛ این نوع از هنر که در راستای طرح هایی زیبا از پرده و به تصویر کشیدن فرشته ها و ... نمایش داده می شود در خانه های لوکس بسیار خودنمایی می کند و گچبری سنتی بیشتر در مساجد و در خانه های قدیمی تر به چشم می خورد.

نکات مهمی که یک گچبر حرفه ای باید به آن توجه کند چیست؟

نکات مهمی که در گچ بری سنتی و مدرن باید به آن توجه نمود عبارتند از:

  • بررسی کامل محل گچبری
  • رفع رطوبت و نم ساختمان در صورت وجود
  • اجرا کردن دقیق نقش ها طبق خواست مشتری
  • ایده پردازی برای مشتری
  • بررسی ارتفاع سقف

توجه داشته باشید که گچبری تنها برای سقف ها نمی باشد و می توانیم از آن ها برای گوشه های دیوار ها، قسمتی از دیوار ها و ... استفاده نمود.

همه ما می دانیم که پس از اتمام کار گچبری باید اجازه دهیم تا کاملا گچ خود را بگیرد و خشک شود؛ و پس از آن شروع به زنگ آمیزی آن ها کرد.

نکته ای که در این مورد حائز اهمیت است این است که اگر می خواهید نقاشی های زیبایی درون حاشیه های گچبری شده ذاشته باشید حتما از نقاشان ماهر در این زمینه کمک بخواهید.

source

 

http://nect.ir...
ما را در سایت http://nect.ir دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عابد irannect بازدید : 195 تاريخ : شنبه 28 دی 1398 ساعت: 17:33

سریع‌ ترین سوپر کامپیوتر دنیا با نام SpiNNake، متشکل از یک میلیون هسته و هزار و دویست بورد متصل شده به هم، به تازگی توسط دانشمندان فعال‌سازی شده است. تا امروز، این سریع‌ترین ماشینی است که می‌تواند عملکرد مغز انسان را شبیه‌سازی کند.

 

سریع‌ ترین سوپر کامپیوتر دنیا SpiNNake نام دارد که در واقع مخفف اسم اصلی و طولانی آن یعنی Spiking Neural Network Architecture به شمار می‌رود. طراحی و ساخت آن ده سال به طول انجامیده و بزرگترین کامپیوتری است که می‌تواند عملکرد مغز انسان را به شیوه‌ای بی‌نظیر شبیه‌سازی کند. این ماشین غول‌آسا در واقع قادر به تقلید فرآیند شلیک نورون‌ها در مغز انسان است.

سریع‌ ترین سوپر کامپیوتر جهان در دانشگاه منچستر کشور انگلستان واقع شده و بر اساس گفته‌های استیو فوربر (Steve Furber)، یکی از اعضای طراحی و پیاده‌سازی پروژه و پروفسور مهندسی کامپیوتر در دانشگاه منچستر، شیوه‌ای که کامپیوترهای متداول کار می‌کنند را متحول خواهد کرد.

اما SpiNNake فقط شبیه به یک مغز فکر نمی‌کند، بلکه مدل‌هایی از نورون‌های درون مغز انسان را ایجاد کرده و در عمل، در مقایسه با سایر کامپیوترهای موجود در جهان، تعدادی بیشتری نورون شبیه‌سازی خواهد کرد. بر اساس گفته‌های استیو فوربر، وظیفه اصلی سریع‌ ترین سوپر کامپیوتر پشتیبانی مدل‌های جزیی مغز است.

سوپر کامپیوتر SpiNNaker از فروردین دو سال قبل (آوریل 2016) مشغول شبیه‌سازی عملکرد نورون‌های مغز انسان با استفاده از 500 هزار پردازنده بوده است، اما نسخه ارتقا یافته‌ای که اکنون با آن مواجه هستیم، به یک میلیون پردازنده مجهز است. پشت سریع‌ ترین سوپر کامپیوتر پشتیبانی پروژه عظیم متعلق به اتحادیه اروپا با نام Human Brain قرار دارد که هدف آن، ایجاد یک مغز انسان مجازی است. SpiNNaker در این راستا به دانشمندان کمک خواهد کرد مدل‌های مغزی دارای جزییات فراوان ایجاد کنند.

توان پردازشی باورنکردنی سریع‌ ترین سوپر کامپیوتر

طبق گفته‌های سخنگویان دانشگاه منچستر، ظرفیت کنونی سریع‌ ترین سوپر کامپیوتر انجام 200 کوآدریلیون عمل به صورت همزمان است. کوآدریلیون، عدد یک به همراه پانزده صفر در جلوی آن است.

برخی ابر کامپیوترهای دیگر در نقاط مختلف دنیا، از لحاظ تعداد پردازنده‌های درونشان SpiNNaker را شکست می‌دهند. به عنوان نمونه سوپر کامپیوتر Sunway TaihuLight در کشور چین واقع شده و درونش ده میلیون و ششصد و چهل و نه هزار و ششصد هسته وجود دارد، اما آن چه SpiNNaker را از رقبا متمایز می‌کند، زیربنایی است که این پردازنده‌ها از طریقش به یکدیگر متصل شده‌اند. در مغز انسان، 100 میلیارد نورون به صورت همزمان رگبار سیگنال را به سمت هزاران مقصد مختلف پرتاب می‌کنند. در معماری سریع‌ ترین سوپر کامپیوتر ساخته شده در دانشگاه منچستر نیز از یک سطح استثنایی ارتباطات بین پردازنده‌ها پشتیبانی می‌شود تا به این وسیله، عملکرد مغز انسان (تقریبا) شبیه‌سازی شود.

طبق گفته‌های آقای فوربر، مکانیزم ارتباطی سوپر کامپیوترهای متداول کمتر با ساختار و مدل واقعی مغز انسان شباهت دارند، اما SpiNNaker قادر است شبکه‌های عصبی بزرگتری را شبیه به نمونه‌های واقعی آن در مغز انسان، مدل‌سازی کند.

پیشتر و در زمانی که سریع‌ ترین سوپر کامپیوتر با استفاده از 500 هزار پردازنده کار می‌کرد، توانست هشتاد هزار نورون را در قشای مغز مدل‌سازی کند. این ناحیه‌ای از مغز است که داده‌ها را از حواس انسان اداره می‌کند. بخش دیگری که SpiNNaker به شبیه‌سازی آن می‌پردازد، ناحیه‌ای از مغز است که در بیماری پارکینسون تحت تاثیر قرار گرفته و Basal Ganglia نام دارد. به این ترتیب می‌توان متوجه شد یکی دیگر از کاربردهای سریع‌ ترین سوپر کامپیوتر مطالعه بر روی مشکلات مغزی است.

طبق گفته‌های سخنگویان دانشگاه منچستر، SpiNNaker همچنین قادر به کنترل یک ربات موبایل با نام SpOmnibot است که با استفاده از کامپیوتر، داده‌های جمع‌آوری شده توسط سنسورهایش را تفسیر کرده و به صورت آنی، در زمینه مسیریابی اقدام به تصمیم‌گیری می‌کند. اما با وجود همه این توانمندی‌ها و قابلیت‌های شبیه به مغز انسان و همچنین توان بالای پردازشی، سریع‌ ترین سوپر کامپیوتر چقدر در نحوه عملکردش به مغز انسان شباهت دارد؟

بر اساس گفته‌های استیو فوربر، در حال حاضر شبیه‌سازی دقیق و کامل مغز انسان غیر ممکن است و یک ماشین کامپیوتری پیشرفته همچون SpiNNaker تنها می‌تواند بخشی از ارتباطاتی که توسط مغز انسان صورت می‌گیرند را مدیریت کند. به همین دلیل تا فرا رسیدن زمانی که سوپر کامپیوترها بتوانند برای خودشان فکر کنند، زمان بسیار زیادی باقی مانده است.

این پروفسور دانشگاه منچستر معتقد است با وجود استفاده از یک میلیون پردازنده در سریع‌ ترین سوپر کامپیوتر دنیا، که توان تحلیل 200 کوآدریلیون عمل به صورت همزمان را در اختیار دارد، این تیم تحقیقاتی تنها به یک درصد از ساختار مغز انسان دست پیدا کرده است. در حال حاضر این سوپر کامپیوتر قادر به تقلید رفتار بخشی از مغز موش است که خود هزار برابر کوچک‌تر از مغز انسان تلقی می‌شود.

منبع: gadgetnews

http://nect.ir...
ما را در سایت http://nect.ir دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عابد irannect بازدید : 144 تاريخ : شنبه 28 دی 1398 ساعت: 17:13

 

هر ساله نظافت منزل و پاکیزگی آن یکی از وظایفی است که بر عهده همه اعضای خانواده می باشد و می بایست با همکاری و در کمال صبوری به انجام آن پرداخت.

بسیاری از افراد امروزه به دلیل مشغله کاری و همچنین نداشتن وقت برای خانه تکانی کار خود را راحت می کنند و به شرکت های خدمات نظافت منزل روی می آورند و از آن ها درخواست اعزام نظافتچی به خانه و یا محل کار خود را دارند.

در ادامه می خواهیم در مورد بهترین شرکت خدمات منزل و وظایفی که می بایست اجام دهند صحبت کنیم:

همانطور که می دانید هر ارگان و یا سازمانی برای استخدام نیروی کار خود یک سری آزمون و مصاحبه دارد که شرکت های نظافت منزل نیز از این مورد مستثنی نیستند.

این شرکت ها زمانی که می خواهند نیرو استخدام کنند باید موارد زیر را نظر داشته باشند:

  1. مودب بودن نظافتچی و داشتن ظاهری مناسب
  2. اطلاعات دقیق و کامل از تمامی مواد شوینده متناسب با هر مکان
  3. وقت شناس و دقیق
  4. کاربلد
  5. رعایت بهداشت
  6. حفظ ایمنی
  7. عدم مزاحمت برای صاحبخانه و اهالی ساختمان
  8. و …

توجه داشته باشید که اگر خودتان بخواهید نظافت منزل را انجام دهید کار بسیار خوبی می کنید فقط کافی است موارد زیرا انجام دهید تا به بهترین نحو این امر را انجام دهید:

نظافت منزل

  1. حتما از تمامی افراد خانواده بخواهید تا در نظافت منزل کمک کنند.
  2. هیچگاه هنگام خستگی به این کار اقدام نکنید و در صورت خسته شدن سریعا از کار دست بکشید.
  3. مراقب سلامتی دستا ها، پاها و کمرتان باشید تا در اثر فعالیت به آن ها فشاری وارد نشود.
  4. خوردن غذا و تنقلات را حین نظافت خانه فراموش نکنید تا انرژی کافی داشته باشید.
  5. به تنهایی برای جا به جا کردن اشیاء سنگین در خانه اقدام نکنید.
  6. به تنهایی بر روی چهار پایه نروید.
  7. برای وصل کردن پرده اگر عرض آن زیاد است به یکباره به نصب آن نپردازید.
  8. هنگام نظافت منزل سعی کنید در انجام امور مدیریت داشته باشید و با کمترین میزان خستگی بیشترین کار مفید را انجام دهید.
  9. با اشتیاق به پاکیزگی خانه خود بپردازید تا در پایان کار کمتر احساس خستگس کنید.

با در نظر گرفتن و رعایت نکات ذکر شده می توانید در کنار اعضای خانواده با ایجاد فضایی شاد به نظافت منزل خود بپردازید و از آن لذت ببرید.

اما اگر این وظایف را می خواهید بر عهده کارگر شرکت های خدماتی بسپارید باید مواردی که آن ها می بایست به آن توجه داشته باشند را برای شما ذکر نماییم:

وظایف کارگر منزل از زمان ورود تا خروج از:

وظایف کارگر منزل از زمان ورود تا خروج

  • یک نظافتچی ماهر می بایست در اسرع وقت به محل مورد نظر رسیده باشد.
  • باید با صاحبخانه در کمال صداقت سخن بگوید.
  • تمامی کارهایی که در قرار داد ابلاغ شده است می بایست در زمان مقرر به اتمام برساند.
  • می بایست در حفظ و عدم آسیب به وسایل منزل کوشا باشد.
  • یک نظافتچی تمامی نقاط خانه را تمیز کند.
  • به صورت مرتب دستمال های گرد گیری را تعویض نماید.
  • حس امنیت را به صاحبخانه القا کند.
  • از صحبت کردن زیاد با افراد خانه خودداری نماید.
  • در صورت عدم داشتن اطلاعات کافی از وسایل الکتریکی خانه برای تمیز کردن آن ها از صاحبخانه سوال بپرسد و خودسرانه کاری انجام ندهد.
  • نظافت چی نباید بدون اجازه هیچ کدام از وسایل خانه را جا به جا کند.

لباس هایی آراسته و ظاهری مناسب برای کارگر ساختمان نشان از شخصیت او و همچنین نشانی مثبت برای شرکت خدمتی می باشد.

نکته مهمی که باید به آن اشاره شود استفاده از خدمات آنلاین می باشد که امروزه همه اقراد بتا بر دلایل زیادی به آن نیاز دارند.

همه ما می دانیم که خدمات آنلاین چگونه می تواند روند کاری ما را بالاتر ببرد تا با شناختن بهترین شرکت ها و نیروهای کار بتوانیم بهترین خدمات را در کوتاه ترین زمان و با کیفیت بالا داشته باشیم.

منبع

http://nect.ir...
ما را در سایت http://nect.ir دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عابد irannect بازدید : 161 تاريخ : چهارشنبه 25 دی 1398 ساعت: 15:03

قطار هفت ستاره کی یوشو یکی از لوکس ترین قطارها ی ژاپن است که دارای ۷ واگن با ظرفیت ۳۰ نفر در ۱۴ سوئیت است. در واقع سفرهای طولانی با قطار در سال های اخیر رونق تازه ای یافته اند و واگن های لوکس قطار برای فراهم ساختن آسایش بیشتر مسافران طراحی شده اند.

تا پیش از اینکه پای قطارهای لوکس به میان نیامده بود، طرفداران زیادی برای پز دادن با مناظر عجیب و دور مسیر سفر با قطار، وجود نداشت.

در ادامه به معرفی لوکس ترین قطارهای دنیا می پردازیم. سفرمی را همراهی کنید…

  1. قطار هفت ستاره ی کی یوشو؛ ژاپن

قطار هفت ستاره ی کی یوشو یکی از لوکس ترین قطارها ی ژاپن است. این قطار امکانات و خدماتی فوق لوکس و در خور ۷ ستاره را به مسافران ارائه می دهد. سوئیت های قطار هفت ستاره ی کی یوشو ۱۴ نفر ظرفیت دارند. دکوراسیون داخلی این قطار لوکس از برترین های ژاپن بشمار می رود؛ دیوارهای آن از چوب افرا و کریستال، کف آن از چوب گردو و درب های کشویی آن با طرح گل و پرنده مزین گردیده است.

این قطار لوکس هفت ستاره دو برنامه ی سفر به مسافران ارائه می دهد:

  • گزینه ی سفر ۲ روزه که شامل اقامت در اطراف فوکوکا است
  • گزینه ی سفر ۴ روزه که شامل گردشی در جزیره ی جنوبی ژاپن است

تقاضای سفر با این قطار به حدی زیاد می باشند که مسافران از طریق قرعه کشی انتخاب می شوند. هزینه ی پرداختی برای سفر با این قطار شامل خدمات رفاهی و اقامت، حمل و نقل، گشت و گذار، غذا و نوشیدنی است. حداقل هزینه ی پرداختی برای هر یک نفر از ۲ هزار و ۲۷۱ دلار آغاز می گردد.

  1. قطار ونیز سیمپلون اوریِنت اکسپرس: لندن به ونیز

قطار ونیز سیمپلون اوریِنت اکسپرس یکی دیگر از لوکس ترین قطارها ی دنیا است. هیچ یک از سفرها به اندازه ی سفر با قطار مشهور “ونیز سیمپلون اوریِنت اکسپرس” احساس عشق و ماجراجویی را در مسافران بیدار نمی کند. مسیر عبور این قطار لوکس از کنار زیباترین و رویایی ترین چشم اندازهای اروپا است؛ چشم اندازهایی که خود امروزه به اسطوره های اروپا بدل گشته اند.  قطار ونیز سیمپلون اوریِنت اکسپرس در مسیر لندن به ونیز از لندن، پاریس، اینسبروک، وِرونا و ونیز عبور می کند.

هنر دِکو ی پر زرق و برق این قطار از قرن ها پیش برجای مانده است؛ در حالی که سوئیت های ظریف و شیک آن تداعی گر دوران دیرینه و کلاسیک می باشد. اغلب مسافرانی که از لندن سوار قطار می شوند، سفری یک شبِ را به ونیز تجربه می کنند. در مسیر یک سری جعبه های چوبی به صورت شخصی به سر آشپز در پاریس تحویل داده می شوند. این جعبه ها پر از خرچنگ های تازه هستند که در میان وعده پیش از رسیدن به بندر فرانسه سرو می شوند.

هزینه ی سفر با این قطار لوکس برای هر یک نفر از ۳ هزار و ۳۴۲ دلار آغاز می شود.

  1. قطار عقاب طلایی؛ مسکو، ولادی وستوک

به گفته ی برخی از مسافران، تا زمانی که سفر با “اکسپرس ترَنس سیبریَن” را به همراه برنامه ی سفری که از ۸ محدوده ی زمانی می گذرد تجربه نکرده باشید، معنی واقعی سفر با قطار را درک نخواهید کرد.

قطار عقاب طلایی یکی دیگر از لوکس ترین قطار ها ی دنیا است. این قطار نسخه ی لوکسی از مدل قطارهای “ترَنس سیبریَن” می باشد که دارای امکاناتی از قبیل حمام اختصاصی، کولر گازی در تابستان، سیستم گرمایشی کامل در زمستان، خدمات خشکشویی، تلویزیون، پزشک انگلیسی زبان و یک پیانیست است.

مسیر سفر دو هفته ای با قطار لوکس عقاب طلایی بیشتر همانند سفر با کشتی کروز است تا قطار! در مسیر سفر این قطار از کنار دریاچه ی بایکال نیز عبور می کند. هزینه ی سفر هر یک نفر در “کلاس سیلور” از ۱۵ هزار و ۸۹۵ دلار آغاز می شود.

۴. قطارهای سریع السیر ژاپن

خدمت جدید قطارهای سریع السیر ژاپن از شهر توکیو به هوکایدو تنها ارائه ی شیوه ای سریع برای دسترسی به شمالی ترین جزیره ی کشور نیست؛ بلکه یکی از لوکس ترین قطارها دنیا با ارائه ی بهترین خدمات بشمار می رود. قطار لوکس شرکت راه آهن هوکایدو دارای ۱۸ صندلی لوکس “کلاس فاخر” (Gran Class) -با قابلیت تخت خواب شدن- و یک ناهار خوری عالی می باشد. مسافرانی که صندلی های “کلاس فاخر” این قطار لوکس را رزرو می کنند به سالن طلای ایستگاه توکیو که نوشیدنی های مخصوص و تنقلات ارائه می دهد دسترسی خواهد داشت.

سفر با قطار مزیت های بسیاری دارد. زمانی که موفق به رزرو بلیط هواپیما برای سفر نشوید، قطار بهترین جایگزین است. هزینه ی سفر با قطار در مقایسه با هواپیما ارزان تر است و علاوه بر آن سفر راحت تری را برایتان به ارمغان می آورد. اگر از آن دسته افرادی هستید که هزینه ی سفر برایتان اهمیتی ندارد و در زمره مسافران لوکس پسند قرار دارید؛ سفر با قطارهای لوکس دنیا تجربه ای فراموش نشدنی را برایتان رقم خواهد زد.

https://blog.safarme.com/adventure-and-tourism/%D9%84%D9%88%DA%A9%D8%B3-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%82%D8%B7%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7-%DB%8C-%D8%AF%D9%86%DB%8C%D8%A7/

http://nect.ir...
ما را در سایت http://nect.ir دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عابد irannect بازدید : 132 تاريخ : چهارشنبه 25 دی 1398 ساعت: 14:51

همه ما می دانیم که نصب دوربین مدار بسته برای هر مکانی مهم است. چه برای منازل چه برای شرکت های بزرگ و کوچک و حتی برای کارخانه ها و مراکز دولتی و خصوصی بسیار مهم و پر اهمیت می باشد.

اما برای آنکه اطلاعات مفیدی در این زمینه داشته باشید بهتر است نکات زیر را که برای نصب دوربین مدار بسته بسیار مهم می باشد در نظر بگیرید:

  1.  مکان مناسب برای نصب کردن دوربین مدار بسته که همه چیز قابل دید باشد.
  2.  اگر فضای بزرگی دارید سعی کنید از چند دوربین استفاده نمایید تا دید واضح تری داشته باشید.
  3.  اگر می خواهید تصویر بهتری داشته باشید حتما از دوربین های مدار بسته سری دیجیتال و تحت شبکه استفاده کنید.
  4.  حتما از یک نصاب حرفه ای کمک بگیرید در غیر این صورت به آموزش نصب دوربین مدار بسته مراجعه نمایید.

با انتخاب یک نصاب حرفه ای می توانید بدون دردسر دوربین ها را نصب کنید؛ اما وظیفه نصاب دوربین مدار بسته چه چیزی می باشد؟

  • آشنایی با انواع دوربین مدار بسته و اطلاعات کافی از جدیدترین نوع آن ها
  • دارای علم کافی هنگام نصب دوربین مدار بسته
  • آموزش کامل از چگونگی کار کردن با دوربین به مشتری
  • انجام دادن درست سیم کشی
  • رعایت ایمنی ها و استانداردهای لازم از صفر تا صد کار
  • استفاده از بهترین نوع سوئبچ، آدابتور، کابل و ...
  • بررسی دقیق محل نصب
  • حرفه ای بودن و سریع بستن دوربین به صورت صحیح

با توجه به این نکات می توانید یک متخصص حرفه ای در این زمین بیابید و به راحتی تمام اتفاق های اطراف خود را رصد نمایید.

source

http://nect.ir...
ما را در سایت http://nect.ir دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عابد irannect بازدید : 126 تاريخ : يکشنبه 22 دی 1398 ساعت: 18:24

گاهی اوقات بهتر است به‌جای اختصاص دادن بودجه‌ای متوسط برای خرید کامپیوتری میان‌رده و جدید، به فکر ارتقاء سیستم فعلی‌ خود باشید. با این کار می‌توانید با صرف هزینه‌ای به‌مراتب کمتر، هم یک کامپیوتر قابل قبول داشته باشید و هم از تولید زباله‌های الکترونیکی جدید جلوگیری کنید.

اگر سیستم شما دچار کندی سرعت شده است و جواب‌گوی نیاز‌هایتان نیست؛ احتمال دارد منشأ این کندی، سرعت حافظه‌ی رم کامپیوتر باشد. در این صورت وقت بازنشسته کردن رم‌های سیستم فرارسیده است. حال این سؤال پیش می‌آید که هنگام خرید رم جدید، کدام گزینه را در اولویت قرار دهیم؛ خرید رم‌هایی با سرعت بیشتر یا تجهیز سیستم به رم‌هایی با ظرفیت بیشتر؟ پاسخ به این سؤال آن‌طور که به نظر می‌رسد آسان نیست. 

قبل از شروع بد نیست با حافظه‌ی RAM و کاربرد آن در کامپیوتر بیشتر آشنا شویم.

چرا به رم نیاز داریم

میزان ظرفیت حافظه‌ی رم باید به‌اندازه‌ای باشد که سیستم شما بتواند از پس نیازهای معمول روزمره برآید. به‌طور خلاصه، رم مانند یک حافظه کوتاه‌مدت است که پردازنده از آن به‌عنوان محلی برای ذخیره و بازخوانی سریع داده‌ها استفاده می‌کند. استفاده از حافظه‌ی رم باعث می‌شود سیستم به درخواست‌های شما در همان لحظه پاسخ بدهد و کندی در سرعت سیستم احساس نکنید. میزان تأخیر در اجرای دستورات حتی در حد چند ثانیه، باعث خواهد شد احساس کنید رایانه شما قدیمی و کند شده است.

اگر کامپیوتر در اجرای برنامه‌ی دلخواه‌ تعلل می‌کند و باعث کلافگی‌ می‌شود، احتمالا به رم بیشتری نیاز دارد. کندی و تأخیر در اجرای دستورات به این معنی است که کامپیوتر شما سعی در تخلیه‌ی وظایف (Tasks) از حافظه‌ی رم به حافظه‌ی اصلی (HDD یا SSD) دارد. درست است که حافظه اصلی دارای ظرفیت زیادی است، اما نسبت به رم سرعت بسیار کمتری دارد.

اگر از سیستمی قدیمی استفاده می‌کنید، احتمالا رم‌های قدیمی و ضعیفی دارید که جواب‌گوی نیازهای امروزی نیستند. حتی اگر لپ‌تاپ نسبتا جدیدی استفاده می‌کنید، اگر دستگاه شخصی شما ارزان‌قیمت باشد، احتمالا باز هم دچار کمبود فضای رم خواهید شد. لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترها همیشه در ابتدا بسیار سریع هستند و رفتاری قابل قبول دارند؛ اما به‌مرور زمان سرعت آن‌ها کند می‌شود. کندی سرعت کامپیوتر پس از چندین سال به معنای استهلاک قطعات سخت‌افزاری آن نیست؛ بلکه این پیشرفت روزافزون نرم‌افزارها است که نیاز آن‌ها به فضای رم را افزایش و سرعت کلی سیستم را کاهش می‌دهد.

تفاوت میان ظرفیت و سرعت رم

سیستم‌های کامپیوتری برای اجرای مناسب و روان نرم‌افزارها، به میزانی حداقلی از حافظه‌ی رم نیاز دارند. با افزایش این میزان حداقلی رم، سرعت سیستم به‌ طرز محسوسی افزایش پیدا خواهد کرد. اما تا چه حد می‌توان حجم رم را اضافه کرد و همچنان متوجه افزایش سرعت سیستم شد؟

هنگام افزایش رم، معمولا به نقطه‌ای خواهید رسید که اضافه کردن رم بیشتر به کامپیوتر، دردی از شما دوا نخواهد کرد. اینجا است که استفاده از رم «سریع‌تر»، به‌مراتب تأثیرگذارتر از رم «حجیم‌تر» خواهد بود.

هنگام انتخاب رم بر اساس سرعت، به دو فاکتور مهم باید توجه داشته باشید. نخستین عامل مؤثر بر سرعت «فرکانس» است که بر حجم داده‌های خروجی و ورودی به رم تأثیر می‌گذارد و با مگاهرتز (MHz) نشان‌ داده‌ می‌شود. پس رمی با فرکانسِ بالاتر، حجم بالاتری از اطلاعات را در بازه‌ی زمانی مشخص منتقل می‌کند و درنتیجه سریع‌تر خواهد بود. دومین عامل تأثیرگذار بر سرعت رم، میزان «تأخیر» (Latency) آن است که به بازه زمانی بین درخواست شما و پاسخ سیستم گفته می‌شود. هرچه میزان تأخیر رم کمتر باشد، سرعت آن بالاتر خواهد‌ بود. هنگامی که سیستم شما میزان کافی رم در اختیار دارد، می‌توانید با استفاده از رم‌هایی با فرکانس بالاتر و تأخیر کمتر، بدون اضافه کردن حجم بیشتری از رم، نتیجه‌ی بهتری بگیرید. میزان تفاوتی که در سرعت سیستم حس می‌کنید به علل مختلفی وابسته است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

ظرفیت و سرعت رم مورد نیاز

معمولا تنها در صورتی به حجم زیادی از رم احتیاج دارید که به‌نوعی با ویرایش حرفه‌ای فیلم و صوت سر و کار داشته باشید. حتی در چنین کاربردهایی نیز داشتن ۸ تا ۱۶ گیگابایت رم کافی خواهد بود. با استفاده از این میزان رم به‌راحتی می‌توان چندین نرم‌افزار حرفه‌ای را به‌صورت هم‌زمان اجرا کرد و علاوه بر آن، تا چندین سال از ارتقاء رم بی‌نیاز خواهید بود.

اگر گیمر هستید، استفاده از ۱۶ گیگابایت رم ممکن است در برخی بازی‌ها به نفعتان تمام شود؛ اما در حال حاضر اکثر بازی‌های جدید را با ۸ گیگابایت رم نیز می‌توان اجرا کرد. استفاده از ۳۲ گیگابایت رم برای گیمینگ تغییر محسوسی در نحوه‌ی اجرای بازی ایجاد نخواهد کرد. بهتر است به جای استفاده از این حجم از رم، از رم‌هایی با سرعت بالاتر استفاده کنید.

موقع خرید رم حتما به این نکته توجه کنید که سرعت رم‌های جدید، باید با سرعت مادربرد فعلی‌تان سازگار باشد. برای مثال مادربردی با شکاف‌های رم ۱۳۳۳ مگاهرتزی، فرکانس رم‌های ۲۰۰۰ مگاهرتزی را به همان ۱۳۳۳ مگاهرتز محدود خواهد کرد.

با توجه به آنچه گفته شد، اکثر کاربران حتی در صورت استفاده از کامپیوتر برای مقاصدی که به رم زیادی احتیاج دارند (مانند ویرایش فیلم یا بازی) به‌ندرت به بیش از ۱۶ گیگابایت رم نیاز پیدا خواهند کرد. البته مواردی نیز وجود دارند که به استفاده از ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت رم در سیستم نیاز پیدا می‌شود؛ اما اگر کارتان مدیریت سرور نیست، احتمالا با چنین مواردی مواجه نخواهید شد.

https://www.zoomit.ir/2017/6/1/157245/faster-ram-more-capacity-ram-2/

http://nect.ir...
ما را در سایت http://nect.ir دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عابد irannect بازدید : 116 تاريخ : يکشنبه 22 دی 1398 ساعت: 17:44

همه ما می دانیم که آهنگری چه نقش مهمی برای صنعت های مختلف دارد.

وقتی به آن فکر می کنیم می بینیم که در همه جا پای آهنگری در میان است. ساخت کشتی، اتومبیل، هواپیما، درب و پنجره، ساختمان سازی و ... همگی از صنعت آهنگری در اشکال و ابعاد مختلف پیروی می کنند.

همانطور که همه صنعت در حال رشد و پیشرفت است آهنگری نیز از این رشد بی بهتره نبوده و به سبب راحتی و آسایش افراد توانسته تا شرایط بهتری را با آهنگری سیار برای عموم افراد به ارمغان بیاورد.

امروزه برای نصب درب و پنجره آهنی و یا نصب حفاظ پنجره دیگر نیاز نیست تا به نزدیک ترین آهنگری محل بروید و برای تعمیر قطعات آهنی به جوشکاری بروید؛ بلکه می توانید با بک تماس از آهنگری سیار و جوشکاری بخواهید تا به محل مورد نظر شما بیایند و اقدامات لازم را جهت نصب و تعمیر انجام دهند.

از جمله وظایف جوشکار سیار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1.  بررسی دقیق و رایگان محل مورد نظر
  2.  به همراه داشتن تمام ابزار مورد نیاز برای جوشکاری در محل
  3.  رعایت ایمنی و استاندارد ها
  4.  تحویل دادن کار در زمان معین شده
  5.  رعایت نظافت از ابتدا تا پایان کار
  6.  تمیز کاری در پایان کار
  7. ارائه ایده و طرح های جدید به مشتری
  8.  و ...

از جمله مواردی است که می بایست یه آهنگر و جوشکار سیار در نظر داشته باشند.

اما هزینه ای که برای جوشکاری سیار و آهنگری در نظر گرفته می شود متفاوت است و بسته به شرایط ذیل متغیر است:

  • ابعاد و حجم کار
  • نوع طرح و مدل انتخابی
  • جنس آهن به کار رفته شده
  • زمان و فصل

همه این موارد در تعیین هزینه جوشکاری دخیل است.

خدمات آهنگری سیار شامل چه مواردی می باشد؟

ساخت انواع حفاظ در طرح و رنگ های مختلف برای درب و پنجره، ساخت درب آکاردئونی، ساخت پل، ساخت چهارپایه، ساخت سایه‌بان، ساخت حفاظ و پایه برای کولر و ... همگی از جمله خدمات آهنگری و جوشکاری می باشد.

برگرفته شده از: http://office-chair.mihanblog.com/post/160

http://nect.ir...
ما را در سایت http://nect.ir دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عابد irannect بازدید : 122 تاريخ : شنبه 21 دی 1398 ساعت: 17:52

در گذشته کشتی سواری معنای متفاوتی داشت و بیشتر شامل یک تفریح ساده برای پیرمردها بود. امروزه برای بسیاری از مردم سفر با کشتی، جزئی از یک تعطیلات خوب محسوب می ‌شود اما این تفریح بسیار متحول شده است. سفر با کشتی امروزه یک سفر هیجان انگیز به شمار می آید. اگر تا به حال کشتی سواری نکرده‌ اید، امسال زمان مناسبی برای امتحان کردنش می‌ باشد. 
روزهایی که مجسمه‌ های یخی و میزهای رسمی توجه بسیاری را به خود جلب می‌ کردند گذشته است. امروز هر چیز شناوری که فعالیت ‌های متنوع و عجیب غریب مثل غواصی، اتاق‌ های یخی و سرسره آبی ارائه دهد مورد توجه گردشگران قرار می ‌گیرد. برای همین ما تصمیم گرفتیم برخی از جالب‌ ترین کشتی‌ های تفریحی دنیا را معرفی کنیم که برخی از آنها  در سال ۲۰۱۸ آغاز به کار خواهند کرد. 
 
کارناوال ویستا (Caival Vista)
خطوط کشتی کارناوال
مسیرها: کارائیب 
شروع حرکت از: میامی و گالوستون تگزاس (Galveston)، (از سپتامبر 2018 این کشتی آغاز به کار می ‌کند)
کارناوال بزرگترین و جدیدترین کشتی است که از اواخر سال 2016 آغاز به کار کرد و فعالیت ‌هایی که به کشتی ‌اش اضافه کرد قبلا در هیچ کشتی نبود. این کشتی کافه ردفراگ (RedFrog) و بریوری (Brewery) را افتتاح کرده است. در بالای عرشه شما اسکای راید (SkyRide) را می‌ بینید که در آنجا مسافران می‌ توانند در بالای دریا پدال بزنند در حالی که چشم انداز وسیعی رو به دریا دارند. در این کشتی واتروورکس (WaterWorks) هم وجود دارد که یک نوع پارک آبی است و وسایل آن به اندازه ‌ای مدرن است که با پارک ‌های زمینی قابل مقایسه می ‌باشد. حتی در روزهای بارانی هم این کشتی سفر دل انگیزی برای شما به وجود خواهد آورد. یک باربیکیو که توسط گای فیری (Guy Fieri) راه اندازی شده و تئاتر آیماکس (IMAX) که برای سرگرمی شما می باشد.
 
سیلور میوز (Silver Muse)
خطوط کشتی سیلورسی (Silversea)
مسیرها: آمریکای جنوبی، کارائیب، مدیترانه
شروع حرکت از: فورت لادردیل (Fourt Lauderdale)، بارسلونا، مونت کارلو (Monte Carlo)
اگر به دنبال یک سفر لوکس اروپایی روی کشتی هستید، بزرگترین کشتی سیلورسی را به شما پیشنهاد می‌ کنیم. واحدهای بالای این کشتی مزین به تخت‌ های ساخته شده به دست ساووآ بدز (Savoir Beds) می‌ باشند. یکی از مشتریان‌ معروف این تخت خواب ساز وینستون چرچیل است. این کشتی بزرگترین اتاق ‌ها را در میان دیگر کشتی ‌های سیلورسی دارد. برخی اتاق‌ های این کشتی ۹۰ متر هستند و کاملا مبله و دارای اثاثیه کامل می‌ باشند. کتابخانه کشتی سیلور میوز شامل یک نسخه از تمام کتاب‌ های هی وود هیل (Heywood Hill) لندن است که در عرشه هشتم کافه آرت قرار دارد. این کافه یک مجموعه از نقاشی و مجسمه‌ های هنری را هم در معرض دید گذاشته است. بطورکلی در این کشتی 8 رستوران وجود دارد که غذاهای تازه دریایی سرو می کنند. این رستوران ها شامل آتلانتاید اَند لِ دایم (Atlantide and La Dame) و تنها شعبه رستوران ریلِی اند شاتو (Relais & Chateaux) دریایی روی این کشتی می باشند.
 
ام اس سی سیساید (MSC Seaside)
خطوط کشتی ام اس سی 
مسیرها: کارائیب
شروع حرکت از: میامی
سیساید یکی از هیجان انگیزترین تجربه‌ های کشتی‌ های تفریحی ‌است که از جنوب فلوریدا حرکت می ‌کنند. این کشتی 20 عرشه دارد و مانند برج‌ های چند طبقه میامی می‌ ماند. یک استخر روی عرشه این کشتی وجود دارد که شما را به یاد سواحل هتل ‌های جنوب فلوریدا می اندازد. این کشتی از جمله بروزترین و مدرن‌ ترین کشتی ‌های بزرگ دنیا است. پارک آبی کشتی ام اس سی سیساید از امکانات و لوازمی استفاده می ‌کند که مدرن ترین پارک‌ های آبی زمینی از آن استفاده می نمایند. روی کشتی اینترنت پر سرعت وای فای وجود دارد و برنامه ای که به شما این اجازه را می ‌دهد تصاویرتان را به راحتی در صفحات مجازی به اشتراک بگذارید! در عرشه کشتی یک باشگاه ورزشی و تعدادی رستوران هم وجود دارد. بنابراین شما می ‌توانید روی عرشه آفتاب بگیرید و هم زمان ورزش کنید و یا غذا بخورید.
 
وایکینگ سان (Viking Sun)
وایکینگ
مسیرها: کارائیب، کشتی جهانی 141 روزه
شروع حرکت: میامی
کشتی‌ وایکینگ ها هیچ وقت عناوینی همچون بزرگ ترین کشتی تفریحی دنیا و یا ما می ‌توانیم کل جمعیت لوکزامبورگ را در عرشه 6 جای دهیم را نخواهند یافت. اما این کشتی جدید فضای بیشتری دارد و کوچکترین اتاق‌ های آن از 25 متر شروع می ‌شوند و بالکن هم دارند. چشم انداز این کشتی بسیار زیبا می‌ باشد و آفتاب به خوبی به همه جای آن می ‌رسد. یک باشگاه بزرگ هم در کشتی وایکینگ سان وجود دارد و هزینه پرداختی شما برای سوار شدن به کشتی شامل اینترنت رایگان، نوشیدنی و یک گشت و گذار در هر توقفگاه ساحلی است. اغلب کشتی ‌های مسافربری تنها از کارائیب عبور می کنند اما این کشتی در تاریخ 15 دسامبر با گنجایش 930 مسافر، از میامی و از بندر 66 به مدت 141 روز دور دنیا را می ‌گردد و در 36 کشور توقف خواهد داشت و در نهایت به لندن می ‌رسد.
 
سمفونی دریاها (Symphony of the Seas)
رویال کارائیب (Royal Caribbean)
مسیرها: مدیترانه (بهار/تابستان 2018)، کارائیب (پاییز 2018)
شروع حرکت از: بارسلونا، میامی
زمانی که بادبان‌ های این کشتی به حرکت در بیاید، سمفونی دریاها بزرگترین کشتی مسافربری دنیا خواهد بود. ارتفاع این کشتی 36 متر و گنجایش آن 6800 مسافر است که بزرگترین کشتی رویال بعد از بایونیک بار (Bionic Bar) می ‌باشد. در این کشتی یک پارک آبی مجهز، تعداد زیادی رستوران و یک واحد مجزای خانوادگی وجود دارد. در کشتی سمفونی دریاها برنامه‌ های آکروبات و بازی های آبی هم توسط شرکت کنندگان پیشین المپیک اجرا می ‌شود. بزرگترین زمین بازی لیزر تگ (Laser Tag) روی کشتی هم در سمفونی دریاها قرار گرفته است. پیشنهاد می ‌کنیم برای هضم کردن شیرینی‌ هایی که در قنادی کشتی خورده اید که در لیزر تگ به بازی مشغول شوید.
 
بلیس نروژی (Norwegian Bliss)
خطوط کشتی نروژی
مسیرها: آلاسکا (تابستان 2018)، مکزیکن ریویرا (Mexican Riviera) پاییز 2018، کارائیب (پاییز/زمستان 2018)
شروع حرکت از: سیاتل، لس آنجلس، میامی
اگرچه کشتی نروژی را با این عقیده ساختند که به اطرافش احاطه کامل داشته باشد اما فعالیت ‌هایی که درون این کشتی انجام می ‌شود باعث شده که فراموش کنید کجا هستید. مانند کسی که در مسابقات فرمول وان روی عرشه کشتی است، به بزرگترین کارتینگ سواری دریایی بروید. در بلیس سرسره‌ های آبی بزرگی هم وجود دارد که مسافران در آن از یک طرف کشتی به طرف دیگر می ‌روند و در نهایت درون استخر پرت می‌ شوند. یک محوطه لیزر تگ بزرگ هم در این کشتی است که محصولی از جرسی بویز (Jeresy Boys) می‌ باشد. یک گروه موسیقی در کشتی کارهای گروه بیتلز را اجرا می ‌کنند. برای غذا و نوشیدنی، کافه مایکل مونداوی را پیشنهاد می ‌کنیم و در کنار آن غذاهای مکزیکی، استیک هاوس (Steakhouse) و باربیکیو را برای کامل کردن روزتان امتحان کنید. 
 
افق کارناوال (Caival Horizon)
خطوط کشتی کارناوال
مسیرها: مدیترانه، کارائیب، برمودا
شروع حرکت از: بارسلونا، میامی، نیویورک
این کشتی با الگو گرفتن از ویستا، یک کشتی عظیم دیگر طراحی کرده است. پارک آبی این کشتی توسط دکتر سوئس (Dr. Seuss) طرحی شده و یک سرسره آبی مجهز هم دارد. باربیکیو گای فیری به جذابیت این کشتی افزوده است. در عرشه بالای کشتی پارک اسکای راید قرار دارد. در داخل کشتی هم برنامه‌ های طناب بازی اجرا می‌ شود. در کنار استخر این کشتی یک سینمای بزرگ قرار دارد که شما می ‌توانید در حالی که آفتاب می ‌گیرید فیلم هم تماشا کنید. تعدادی کافه و رستوران هم درون کشتی وجود دارد.
 
پرنسس باشکوه (Majestic Princess)
کشتی‌ های پرنسس
مسیرها: آسیا، فیجی، استرالیا / نیوزلند
شروع حرکت از: شانگهای، سیدنی
جدیدترین کشتی پرنسس برای چینی‌ ها ساخته شده و شاید بهترین راه برای سفر به خاور دور و تماشای آن از روی عرشه کشتی باشد. یکی از ویژگی‌ های منحصر به فرد این کشتی مسیری به طول 9 متر می‌ باشد که از شیشه ساخته شده و شما را به خارج کشتی هدایت می ‌کند تا ‌بتوانید مستقیما اقیانوس را زیر پاهایتان ببینید. در کافه سی ویو (Seaview) هم چشم اندازی شیشه‌ ای به اطراف اقیانوس خواهید داشت. امسال بهترین رستوران‌ های کشتی را در پرنسس باشکوه خواهیم دید که شامل رستوران کانتونیس (Cantonese) به سرپرستی ریچارد چن (Richard chen) می‌ باشد. او در گذشته رستوران وینگ لی (Wing Lei) را به عنوان اولین رستوران میشلین (Michelin-starred) به سبک چینی در آمریکا افتتاح کرد. یک استخر سرپوشیده شیشه‌ ای در بالای عرشه وجود دارد که در روزهای بارانی هم شنا را لذت بخش می ‌کند.
 
سیبورن اَویشن (Seabou Ovation)
سیبورن
مسیرها: اروپا (تابستان 2018)
شروع حرکت: متفاوت است
این کشتی حیرت انگیز بین 7 الی 21 روز در اروپای مرکزی می‌ گردد، مراکش، دریای بالکان (Baltic Sea)، اسکاندیناوی و تقریبا هر کجای دیگر اروپا در مسیر آن قرار دارد. اعتبار این کشتی به علت خدمات عالی آن است. کشتی سیبورن اویشن 12 عرشه دارد و ظرفیت آن به اندازه 600 نفر است. در این کشتی تعدادی رستوران با کیفیت وجود دارد که غذاهایی همچون سوشی و گریل‌ های توماس کلر را سرو می ‌کند. یک عرشه کشتی سیبورن اویشن مخصوص آفتاب گرفتن است که در آن نوشیدنی ‌های مخصوص توسط برایان وان فلاندرن سرو می‌ شود. در همه اتاق ‌های این کشتی بالکن اختصاص وجود دارد و ابعاد اتاق ‌ها بین 90 متر الی 400 متر می ‌باشد و در هر واحد یک سولاریوم اختصاصی قرار دارد. در کشتی سیبورن اویشن ورزش‌ های آبی، قایق سواری و موج سواری هم میسر است.
 
هارمونی دریاها (Harmony of the Seas)
رویال کارائیب اینترنشنال
مسیرها: مدیترانه: بارسلونا، پالما ده مایورکا (Palma de Mallorca)، پراونس (Provence)، فلورانس، روم، ناپل در مه 2016; کارائیب: ناسائو (Nassau)، سنت توماس (St. Thomas)، سنت مارتین (St. Maarten)، هایتی، جامائیکا، کوزومل (Cozumel) در نوامبر ۲۰۱۶. 
بگذارید با حقایق شروع کنیم! هارمونی دریاها قرار است بزرگترین کشتی در تاریخ کشتی‌ های مسافربری باشد. این کشتی گنجایش 5397 نفر را در اتاق ‌های لوکس و جادارش دارد. در این کشتی 10 طبقه، بالکن، هفت بخش مجزا و یک پارک آبی کامل و مجهز با تعدادی از سرسره‌ های آبی بزرگ دنیا قرار دارد.
http://nect.ir...
ما را در سایت http://nect.ir دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عابد irannect بازدید : 150 تاريخ : شنبه 21 دی 1398 ساعت: 15:53

همه ما می دانیم که نظافت منزل برای بعضی ها اصلا کار دلچسبی نمی باشد. زمانی که اسم نظافت منزل می آید دوست داریم یکی باشد تا همه کارهای خانه را انجام دهد و ما با خیال راحت به دیگر کارهای خود برسیم.

همانطور که می دانید انکان این کار توسط شرکت های نظافت منزل وجود دارد؛ که با سرویس دهی بسیار عالی برخی از این شرکت های خدمات منزل نیاز ما در هر زمان و هر مکان برطرف می شود.

بسیاری از ما برای جشن ها و مراسم های خود نیاز به یک نظافتچی منزل داریم که بسته به شرایط مراسم می توانیم از نظافتچی خانم یا آقا استفاده نماییم.

همانطور که می دانید پذیرایی از مهمان ها و میزبانی از آن ها در طول مراسم و یا تمیزکاری های بعد از آن بسیار خسته کننده می باشد و برای انجام این امور بهتر است که از نیروهای مجرب و معتبر کمک بگیریم.

برای اقدام به این کار بهتر است از قبل برنامه ریزی کنید و از شرکت های خدمات منزل بخواهید تا نیروهای متخصص خود را در روز مشخص شما آماده کنند تا همه کارها به درستی پش روند.

اکثر ما برای خانه های خود در روزهای پایانی سال به فکر خانه تکانی و گرد گیری هستیم که بنا به میزان کاری که برای خانه ما موجود است از نظافتچی خانم یا آقا استفاده می کنیم!

به شما توصیه می کنیم که اگر قصد تغییر جای اسباب و اثاثیه منزل را دارید حتما از کارگر آقا استفاده نمایید و اگر کارهای خانه شما بسیار زیاد است که یک کارگر خانم قادر به انجام کلیه آن ها نمی باشد می توانید از دو یا سه نفر استفاده کنید.

این افراد طی آموزش هایی از جانب شرکت های نظافت منزل که در زمینه چگونگی آغاز کار، اطلاعات کافی در مورد مواد شوینده که برای چه مکان هایی مناسب می باشد، چگونه به موقع کار خود را به اتمام برساندد، از کجا شروع به نظافت منزل نمایند و ... داده می شود تا نظافتچی بتواند به صورت حرفه ای و با قبول مسئولیت کار خود را آغاز کند.

source

 

http://nect.ir...
ما را در سایت http://nect.ir دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عابد irannect بازدید : 108 تاريخ : دوشنبه 9 دی 1398 ساعت: 20:21

اصطلاح بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) از دو دهه پیش تاکنون به عنوان زیرمجموعه‌ای از مدیریت بازاریابی و نیز مدیریت تبلیغات مورد اشاره قرار می‌گیرد.

اما با توجه به توسعه فناوری اطلاعات طی سالهای اخیر، افزایش متوسط زمان آنلاین بودن کاربران، استفاده گسترده از موبایل و افزایش ضریب نفوذ اینترنت در جهان، امروزه به عنوان یک دانش و تخصص مستقل مورد توجه قرار می‌گیرد.

تعریف بازاریابی دیجیتال

سایت HubSpot که از سایت‌های معتبر در حوزه بازاریابی دیجیتال و استراتژی محتوا محسوب می‌شود در تعریف بازاریابی دیجیتال به این نکته اشاره کرده است که این عبارت، یک چتر مفهومی محسوب می‌شود.

به عبارت دیگر، به جای اینکه بتوان تعریف مستقیمی برای آن ارائه کرد، بهتر است همه‌ی آن تکنیک‌ها و ابزارهایی را بشناسیم که زیر عنوان دیجیتال مارکتینگ قرار می‌گیرند.

اگر چه تعریف واحدی از بازاریابی دیجیتال در دست نیست، اما به نظر می‌رسد بتوان تعریف زیر را تا حد خوبی، فصل مشترک توضیحات رایج در زمینه بازاریابی دیجیتال در نظر گرفت

ابزارهای بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ

موارد زیر، نمونه‌هایی از ابزارهای بازاریابی دیجیتال محسوب می‌شوند:

 بازاریابی توسط موتورهای جستجو (SEM) [شامل ترافیک ارگانیک و خریداری شده]

 بهینه سازی برای موتورهای جستجو (سئو)

 بازاریابی محتوا (Content Marketing)

 بازاریابی درونگرا (Inbound Marketing)

 بازاریابی شبکه های اجتماعی (Social Media Marketing)

  استراتژی محتوا (Content Strategy)

 تبلیغات بر اساس کلیک (PPC)

  اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer Marketing)

 تبلیغات بنری (Banner Advertising)

 ایمیل مارکتینگ

 بازاریابی موبایلی یا موبایل مارکتینگ (یا اصطلاح قدیمی آن: تبلیغات موبایلی)

 بازاریابی از طریق همکاری در فروش (Affiliate Marketing)

  تولید محتوا

 بازاریابی ویروسی دیجیتال (Digital Viral Marketing)

گاهی در فهرست ابزارهای دیجیتال مارکتینگ، به تبلیغات هدفمند و سفارشی شده (Targeted Advertising) و نیز تبلیغ مستقیم (Native Advertising) هم اشاره می‌شود.

اما با توجه به اینکه این دو عنوان، عملاً فراگیرتر هستند و هم‌رده با سایر موارد نیستند (می‌توانند سایر گزینه‌ها را هم پوشش دهند)، آنها را در فهرست بالا قرار ندادیم.

تذکر: در حال حاضر هم، در فهرست فوق، هم‌پوشانی‌هایی وجود دارد. اما چون این فهرست در بسیاری از کتابها و مراجع رسمی به همین شیوه مورد اشاره قرار می‌گیرد، ما هم روش رایج را مورد استفاده قرار دادیم.

سرفصل های دوره دیجیتال مارکتینگ

ما در بعضی درس‌ها (از جمله مذاکره) سرفصل های پیشنهادی از سوی متمم را برای مدرسان آن درس‌ ارائه می‌کنیم.

برای دوره دیجیتال مارکتینگ هم یک مجموعه سرفصل آموزش دیجیتال مارکتینگ طراحی شده که مراجعه به آن و مطالعه‌اش می‌تواند برای مدرسان دیجیتال مارکتینگ و نیز کسانی که در زمینه مشاوره دیجیتال مارکتینگ فعالیت می‌کنند مفید و آموزنده باشد

چند کتاب آموزش دیجیتال مارکتینگ

کتاب فارسی دیجیتال مارکتینگ، آن‌قدر زیاد نیست که دست شما در انتخاب آن‌ها باز باشد.

اما در زبان انگلیسی، کتابهای آموزش دیجیتال مارکتینگ کم نیستند. ضمن این‌که در هر یک از موضوعات تخصصی بازاریابی دیجیتال هم، کتابهای فراوانی وجود دارند (مثلاً کتابهای موبایل مارکتینگ یا کتابهای بازاریابی محتوا و استراتژی محتوا، خود دنیای بزرگی دارند).

بنابراین نمی‌توانیم بگوییم چند کتابی که در این‌جا معرفی می‌کنیم، حتماً بهترین کتابهای دیجیتال مارکتینگ هستند. اما حداقل شناخته شده و معتبرند.

ضمن این‌که ما هم در درس‌های مرتبط با بازاریابی دیجیتال، از آن‌ها استفاده کرده و بارها به آن‌ها ارجاع داده‌ایم.

منبع

http://nect.ir...
ما را در سایت http://nect.ir دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عابد irannect بازدید : 93 تاريخ : دوشنبه 9 دی 1398 ساعت: 20:02

درب آکوستیک کاربرد های زیادی دارد. از مهمترین کاربرد های آن می توان به عایق نسبت خوبی بار صدا نام برد که جلوگیری از ورود و خروج امواج صوتی به داخل و خارج شدن امواج صوتی نام برد.

این نوع درب ها را در مکان های زیادی می توان استفاده کرد که پرکاربرد ترین مکان ها برای استفاده کردن از درب آکوستیک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اتاق های کنفرانس – اتاق های جلسه و مصاحبه – سالن های همایش – سالن های سینما – درب استودیو های موسیقی یا درب آکوستیک برای استودیو ضبط صدا. استودیو های موسیقی بیشترین استفاده را در زمینه آکوستیک کردن دارند که می توان به آکوستیک کردن دیوار – آکوستیک کردن درب ، کف و … استفاده های زیادی دارد.

ولی امروزه از این تکنولوژی برای شرکت ها و سازمان ها استفاده زیادی می شود که همانطور که در بالا به آن اشاره شده است، درب آکوستیک در سازمان ها و ارگان های دولتی هم استفاده می شود. مدیران و سازمان ها تلاش زیادی می کنند که هم تمرکز بیشتری در اتاق خود برای وارد نشدن صدا داشته باشند و هم علاقه ای برای خارج شدن صداها از اتاق خود ندارند.

در ادامه همراه باشید تا با یک راهکار ساده آشنا شویم تا بتوانیم با کمترین هزینه یک طراحی دکوراسیون داخلی مناسب و کم هزینه با آکوستیک درب داشته باشیم.

هزینه آکوستیک درب در طراحی دکوراسیون داخلی منزل چقدر است؟

با استفاده از درب های قدیمی خود می توانیم به سادگی و کمترین هزینه یک درب آکوسیتک در دکوراسیون داخلی خود داشته باشیم.

می توانید به جای خرید درب جدید، درب قدیمی خود را به درب آکوستیک تبدیل کنید. این کار هزینه ای حدود ۱،۵۰۰،۰۰۰ تومان دارد. البته این هزینه بسته به مواردی مثل چرم درب ، دستگیره درب و سایز درب شما دارد که در صورت همکاری با یک تعمیر کار درب می توانید مشاوره های مورد نیاز را از این تعمیر کار بگیرید.

برای مثال می توان به مورد زیر اشاره کرد:

انتخاب دستگیره درب بستگی به خود شما دارد. خرید دستگیره درب می تواند هزینه شما را تا چندین میلیون تومان افزایش داد. در نظر داشته باشید که دستگیره درب را خود شما هم می توانید خریداری نمایید ویا در صورت نیاز می توانید این کار مهم را به دست تعمیر کار (باتجربه) بدهید.

دستگیره درب تاثیر بسیار زیادی در زیبایی دکوراسیون شما دارد.

 

چرا درب آکوستیک تاثیر در دکوراسیون داخلی دارد؟

برای ساخت و درب آکوستیک از چرم برای روکش درب استفاده می شود. همانطور که بزرگترین طراحان دکوراسیون اعلام می کنند، چرم تاثیر شگفتی در دکوراسیون داخلی شما خواهد گذاشت (این مورد بستگی زیادی به نوع و سبک دکوراسیون داخلی شما دارد). درب چرمی یکی از مواردی است که تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون شما خواهد گذاشت که با انتخاب مناسب درب چرمی خود می توانید هدیه مناسبی به دکوراسیون خود با کمترین هزینه دهید.

دلی استفاده از چرم برای روکش درب چرمی می توان به مقاومت آن برای عمر بالا اشاره کرد. اگر چرم با کیفیتی (چرم مصنوعی با کیفیت) انتخاب شود، می توان بیش از ۵ سال بدون افت کیفیت و شل شدگی چرم از آن استفاده کنید. به همین دلیل است که پیشنهاد می شود که انتخاب نوع چرم را به خود تعمیر کار بسپارید (در صورت انتخاب تعمیر کار باتجربه و دارای نمونه کار خوب) . شما فقط رنگ و مدل چرم را انتخاب کنید مثل: چرم راه راه ، پوست ماری و…

هوشمندانه چرم خود را برای دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید

طراحی دکوراسیون یکی از مهندسی ترین هنر هایی است که می توان در دنیا وجود داشته باشد. اگر پول کافی برای طراحی جدید دکوراسیون داخلی منزل خود ندارید نگران نباشید، می توانید با کمی هوشمندانه فکر کردن هزینه های خود را کاهش دهید و یک دکوراسیون داخلی جدید با کمترین هزینه داشته باشید.

در زمانی که می خواهید درب خود را آکوستیک کنید باید از چرم برای آن استفاده کنید (در بالا به آن اشاره شده است) استفاده از چرم در دکوراسیون داخلی منزل می تواند شگفتی جدیدی به منزل شما اضافه کرد و اینطراحی جدید دکوراسیون با کمترین هزینه با استفاده درب آکوستیک صورت گرفته است.

با این کار شما با یک تیر ۳ نشان می زنید و این کار با کمترین هزینه صورت می گیرد، حدود ۱،۵۰۰،۰۰۰ تومان.

  • درب قدیمی خود را با کمترین هزینه به یک درب جدید با کیفیت بالا و شیک تبدیل کردین.
  • درب منزل یا اتاق محل کار خود آکوستیک کردن و عایق مناسبی برای امواج های صوتی درست کردین.
  • از چرم در دکوراسیون داخلی منزل خود استفاده کردین و این کار تاثیر زیادی در طراحی دکوراسیون شما دارد.

در نظر داشته باشید که بیش از ۹۰% مواقع در زمان چرم کوبی از سوزن گل میخ برای زیبایی بیشتر به درب استفاده می شود که سوزن های گل میخ به دکوراسیون شما جلوه خوبی خواهند داد. سوزن های گل میخ با استفاده از اشکال هندسی که خود شما هم می توانید این نوع اشکال را انتخاب کنید روی درب چرم دوخته می شوند.

چه نکاتی را در زمان سفارش درب آکوستیک باید در نظر بگیرید

با در نظر گرفتن موارد پایین می توانید هزینه های خود را کاهش دهید و یک تعمیر کار خود برای آکوستیک کردن درب اتاق یا منزل خود پیدا کنید.

  • قبل از هر کاری از تعمیر کار خود درخواست نمونه کار کنید. هرچقدر نمونه کار های آنها بیشتر باشد، تجربه آنها هم برای چرم کوبی که کار دشواری است بیشتر است.
  • درخواست ارسال عکس یا کالیته چرم را از تعمیر کار خود بکنید. در صورت امکان چرم درب را از نزدیک ببینید و با مدل دکوراسیون داخلی منزل خود تطابق دهید.
  • استفاده بیش از حد سوزن های گل میخ بر روی درب تاثیر منفی در طولانی مدت بر روی شما خواهد داشت و باعث می شود که شما از مدل درب چرمی خود زده شود.
  • معمولا از درب چوبی برای درب آکوستیک استفاده می کنند. درب های آهنی این امکان را ندارند.
  • پیشنهاد می شود که در زمان آکوستیک کردن درب دستگیره درب خود را تعویض کنید. دستگیره درب در درب چرمی تاثیر بسیار زیادی در زیبای آن دارد.
  • در صورت نیاز به پارچه به جای چرم برای درب آکوستیک، حتما و حتما از پارچه های با کیفیت برای روکش درب استفاده کنید.

منبع

 

http://nect.ir...
ما را در سایت http://nect.ir دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عابد irannect بازدید : 145 تاريخ : شنبه 31 فروردين 1398 ساعت: 23:20

هر مدیر شرکت نیاز به درب چرمی و درب آکوستیک با عایق صدا دارد

 

به گزارش پارسی نیوز  بزرگترین نیاز شرکت ها و سازمان ها آکوستیک درب است که می تواند هم دکوراسیون بهتری داشته باشند هم عایق مناسب صدا برای خروج و ورود امواج باشد.

پارسی نیوز اعلام کرده است که بهترین و کم هزینه ترید مدل برای طراحی بهتر دکوراسیون داخلی و عایق صدا، آکوستیک کردن درب می باشد

 

مدیران شرکت ها و سازمان ها، کارمندان ویا مدیران ارشد نیاز به این دارند تا در اتاق ها با آرامش کامل به کار خود بپردازند. درب چرمی آکوستیک را در تمامی اتاق ها استفاده کرد که می توان به اتاق هایی مثل اتاق مدیریت، اتاق جلسات، اتاق مصاحبه، سالن های کنفرانس و ... اشاره کرد. در این اتاق ها هرچقدر صدا کمتر وارد و خارج شود، تاثیر بیشتری در روند کاری و آرامش مدیران ویا کارکان وجود خواهد داشت.

در ادامه همراه ما باشید تا بتوانیم راهکار کم هزینه برای درب آکوستیک که عایق مناصب برای صدا اتاق ها است را به شما بدهیم و نکات طلایی در رابطه روکش درب چرمی و تاثیر آن در طراحی دکوراسیون داخلی ارائه شود.

هزینه درب آکوستیک، آیا درب آکوست نو بخریم؟

اگر درب اتاق شما چوبی است نیازی به خرید درب آکوستیک و یا درب چرمی جدیدی ندارید. می توانید درب چوبی خود را به یک درب آکوستیک که عایق مناسب برای صدا است تبدیل کنید.

این کار هزینه های شما را بسیار کاهش خواهد داد. آکوستیک درب (تبدیل درب چوبی قدیمی به درب آکوستیک) هزینه ای حدود 500،000 تومان تا 1،500،000 تومان دارد.

هزینه درب آکوستیک بسته به درخواست و نوع درب شما تغییر خواهد کرد. هزینه درب آکوستیک بسته به سه مورد زیر افزایش یا کاهش خواهد داشت:

  1. کیفیت پارچه یا چرم درب
  2. سایز درب چوبی قدیمی شما
  3. دستگیره درب که بعد از آکوستیک استفاده می شود.

در ادامه همراه باشید تا با این راهنمایی ها قیمت درب چرمی خود را کاهش و دربب با کیفیتی را داشته باشید.

چرم درب با چه کیفیت و از چه نوع چرم یا پارچه ای استفاده می شود؟

معمولا از چرم مصنوعی با کیفیت برا روکش چرم درب استفاده می شود. چرم کیفیت بالاتری نسبت به پارچه دارد و دوام آن در صورت لمسه کردن مناسب چرم بر روی درب، تا 5 سال هم درب برای شما کارایی خواهد داشت و کیفیت خود را ازدست نمی دهد. به گفته خودمون کار خودشو نمیندازه.

معمولا از فوم های 5 ثانت و mdf  2 میل برای زیر کار استفاده می شود. این زیر کار ها که در زیر درب شما قبل از استفاده از چرم زده می شود برای خوش فرم نگه داشتن درب استفاده می شود و درب آکوستیک می شود و عایق مناسبی برای امواج صدا ها است.

در صورت استفاده از روکش پارچه ای برای درب آکوستیک، در نظر داشته باشید که کیفیت پارچه باید بسیار بالا باشد تا بعد از چند روز لمسه کاری های روی درب کیفیت خود را از دست ندهند.

در نظر داشته باشید که روکش چرم درب را خود شما هم می توانید خریداری کنید ولی پیشنهاد می شود که: در صورت همکاری با یک تعمیر کار حرفه ای و با تجربه در زمینه آکوستیک درب، حتما خرید پارچه از طرف تعمیر کار صورت گیرد. تعمیر کاران روکش درب معمولا در روز بیش از 3 تا 5 درب را تعمیر و بازسازی می کنند. کاملا دقیق می داند که از چه پارچه و یا چرم درب باید در آکوستیک کردن استفاده کنند.

تاثیر دستگیره درب آکوستیک در زیبایی درب و دکوراسیون داخلی

در زمانی که درب خود را آکوستیک می کنید، چرم باعث می شود زیبایی دو چندانی در دکوراسیون داخلی شما ایجاد شود. چرم یکی از مهمترین مواردی است که در طراحی دکوراسیون داخلی برای گرم کردن منزل یا محیط محل کار استفاده می شود و طراحان از این مورد استفاده زیادی می کنند.

روکش چرم و دستگیره درب می تواند در کاهش هزینه و قیمت های طراحی دکوراسیون داخلی جدید شما کمک بسیار کنید. یکی از هزینه بر ترین مواردی که در هزینه درب آکوستیک بر کاهش و افزایش قیمت آکوستیک کردن درب تاثیر می گذارد دستگیره درب است.

نکته قابل توجه این است که شما می توانید از دستگیره قبلی خود هم استفاده کنید ولی پیشنهاد می شود بعد از روکش چرم درب، دستگیره خود را هم تعویض کنید این مورد در دکوراسیون داخلی شما حس زیباتر و شیک تری خواهد داشت. لمسه کاری درب هم تاثیر زیادی در دکوراسیون شما خواهد داشت. می توانید با طراحی های سفارشی برا لمسه درب آکوستیک خود طراحی دکوراسیون داخلی زیباتر و شیک تری داشته باشید.

در نظر داشته باشید که هزینه دستگیره درب به صورت جداگانه باید پرداخت شود. البته این مورد هم به صورت توافقی با تعمیر کار شما بستگی دارد. دستگیره درب جدید می تواند هزینه های شما را تا چند میلیون تومن هم افزایش دهد که کاملا این مورد بستگی به شما خواهد داشت.

دستگیره درب خود را و نوع لمسه کاری چرم درب خود را نسبت به طراحی دکوراسیون فعلی خود در نظر داشته باشید تا با کمترین هزینه بتوانید تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون داخلی جدید خود بدهید.

لمسه کاری بر روی درب آکوستیک و مدل های لمسه برای دکوراسیون داخلی قدرتمند

بیشترین زمان و مقداری از هزینه برای لمسه کاری درب آکوستیک استفاده می شود. لمسه کردن چرم درب تاثیر بسیار زیادی در زیبایی خود درب و دکوراسیون داخلی دارد. لمسه کاری قدمت چندین ساله و پادشاهی دارد و طراحان زیادی برای طراحی دکوراسیون داخلی خود از لمسه استفاده می کنند.

از آنجا که می شود طرح های زیادی برای چرم درب داد، به همین دلیل برای زیبایی درب آکوستیک دز لمسه استفاده می شود که هم زیبایی به درب شما می دهد و هم طراحی دکوراسیون زیبایی به شما هدیه خواهد داد.

http://nect.ir...
ما را در سایت http://nect.ir دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عابد irannect بازدید : 128 تاريخ : چهارشنبه 28 فروردين 1398 ساعت: 2:31

 

لکه فرش

از آنجا که فرش پرکاربردترین اشیاء در منزل می باشد همیشه در معرض آسیب قرار می گیرد.از جمله این آسیبها میتوان به لکه فرش به وسیله انواع مواد مصرفی در خانه اشاره نمود که بر طرف کردن این مشکل از دغدغه های اصلی خانم های خانه است.در برخی از موارد راه حل آسان و در دسترس می باشد و با رعایت و اجرای یک سری نکات به راحتی می توانید لکه فرش را برطرف نمایید اما در برخی از موارد لکه فرش بهه راحتی پاک نخواهد شد و یا فرش ها بسیار قدیمی و یا قیمتی می باشند که برای رفع آن باید به متخصصین و یا کارخانه های قالیشویی مراجعه نمود و وظیفه این امر را به آن ها واگذار کرد. در ادامه مقاله قصد داریم به انواع لکه فرش و روش برطرف کردن آن ها در منزل اشاره کنیم.

انواع لکه فرش و روش بر طرف کردن آنها:

همانطور که پیش تر به آن اشاره شد گاهی برای از بین بردن لکه فرش نیاز به مراجعه به قالیشویی نمی باشد و به راحتی می توان لگه فرش را در منزل از بین برد؛ در زیر به انواع آن اشاره می کنیم:

لکه خون: اگر لکه خون روی فرش ریخت، آن را با محلول آب نیمه گرم، نمک، صابون و سرکه سفید پاک کنید.

لکه شمع: ابتدا با یک تکه یخ شمع ریخته شده را سفت کنید و سپس آن را به کمک شی تیز مانند یک کاردک یا پشت چاقو به آرامی از روی فرش بتراشید.

مواد چرب: برای از بین بردن مواد چرب همچون مداد شمعی می توانید از حلال غیر چرب استفاده کنید به این صورت که آن را بر روی پنبه مرطوب بزنید و روی قسمت مورد نظر بکشید. این کار را چندین بار انجام دهید تا لکه فرش به طور کامل از بین برود.

لکه تخم مرغ: روش از بین بردن لکه خون برای تخم مرغ خام نیز موثر می باشد.

لکه جوهر معمولی: روی لکه مورد نظر ماست بریزید و آن را پخش کنید. بعد از این که ماست به خوبی با جوهر مخلوط شد، با یک قاشق آن را از روی فرش جمع کنید. میتوانید این کار را چند بار تکرار کنید تا جوهر کاملا جذب ماست شود و آثاری از لکه فرش باقی نماند. 

نوشیدنی ها: انواع نوشیدنی نظیر چای،قهوه،شیر و… را با آب نیمه گرم و صابون یا آب و شامپو تمیز کنید. میتوانید از یک تکه اسفنج جهت سهولت کار استفاده نمایید.

تنباکو و نیکوتین: بهترین پاک کننده برای این لکه ها گلیسیرین است.در ابتدا مقداری گلیسیرین را روی محل مورد نظر بریزید و آرام آن را تمیز کنید ،دوباره این کار را انجام دهید و مقداری لکه پاک کن نیز روی آن بریزید و حدودا برای نیم ساعت آن را روی محل مورد نظر  بگذارید و سپس آن را بشویید. با این کار باید تمام لکه فرش از بین بروند.
ادویه: برای پاک کردن ادویه کافی است مقداری آب و آبلیمو را ترکیب کنید و بر روی قسمت مورد نظر بریزید و با دستمال پا کنید. 
دوده: برای از بین بردن دوده از فرش به خصوص موکت روی قسمت هایی که خیلی تیره شده، نمک بپاشید و بعد از تقریبا یک ساعت و نیم با جارو برقی نمک ها را جمع کنید.

قیر: برای از بین بردن لکه قیر می توانید همچون لکه مواد چرب اقدام نمایید.

لکه رنگ نقاشی کودکان و نقاشی ساختمان: برای از بین بردن لکه فرش بر اثر رنگ نقاشی کودکان و یا رنگ نقاشی ساختمان شما می توانید تنها با ترکیب سرکه سفید و مقداری آب و صرف حوصله این لکه ها را پاک کنید مشروط براینکه نگذارید لکه ها کهنه شود و به محض ایجاد لکه آن را پاک کنید.

نکته مهم: فراموش نکنید که لکه فرش را در مدت زمان کوتاهی از بین ببرید زیرا پس از گذشت یک تا دو روز اثر لکه ها از بین نمی رود و یا به طور کامل پاک نخواهند شد.

http://nect.ir...
ما را در سایت http://nect.ir دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عابد irannect بازدید : 129 تاريخ : 29 فروردين 1398 ساعت: 5:35

 

فرش دستبافت

فرش دستباف نوعی فرش با طرح های بسیار رایج و پر‌طرفدار است. که تولید این نوع فرش‌ها، در کشورهای غرب آسیا از جمله چین و هند و ایران صورت می‌گیرد. شستشوی فرش دستباف باید به صورت تخصصی صورت گیرد که در اینجا به چند نکته مهم و تخصصی در رابطه با شستشوی فرش دستباف خواهیم پرداخت

این فرش‌های زیبا توسط رنگ‌های باشکوه و طرح و نقش‌های زیبایشان معروف هستند و امروزه طرفداران بسیاری در اکثر نقاط جهان دارند. فرش‌های مشرقی در انواع متنوع  بافته  میشوند و جنس آن‌ها غالبا از پشم و یا پنبه می‌باشد. اما می‌توان آن‌ها را از ابریشم و یا مواد مصنوعی هم تهیه کرد.

لازم است که بدانید که فرش دستباف هم نیز همچون فرش های دیگر زود کثیف میِ‌شوند. با دانستن راه های تمیز کردن و نگه داری از این نوع فرش‌ها می‌توانید تا مدتی طولانی ظاهر فرشتان را نو نگه دارید.

شستشوی فرش دستباف بعد از بافت انجام میشود و تا حدود 4 الی 5 سال نیازی به شستشوی آنها نیست.از آنجا که شستشوی این نوع فرشها مشکل تر از شستشوی فرش ماشینی می باشد بهتر است با دقت بیشتری شسته شوند.

برای شستشوی فرش دستباف به نکات زیر توجه کنید!

  • حتما فرشتان را مانند پس از شستشوی خشک کنید زیرا فرش دستباف اگر به خوبی خشک نشود کپک خواهد زد.برای این کار میتوانید یک پارجه روی فرش بکشید تا نم فرش جذب پارچه شود.اگر خشک شدن فرشتان زمان زیادی میبرد می توانید از پنکه استفاده کنید.حواستان باشد پشت فرش را نیز به خوبی خشک کنید.
  • حتما قبل از استفاده از مواد شوینده برای شستشوی فرش دستباف مقداری از مایع را روی قسمت کمی از فرش دستباف تست کنید ،اگر فرشتان رنگ پس نداد و مشکلی نبود بقیه فرش را بشویید در غیر این صورت شستشوی فرش دستباف را به قالیشویی بسپارید.

 آیا فرش شما رنگ می دهد؟

برخی از فرش‌ها رنگشان ثابت است و با خیس شدن رنگ نمی‌دهند، اما برخی دیگر اینگونه نیستند. اگرروی برچسب فرشتان با عبارت (dry clean only) روبرو شدید، این عبارت به این معنی است که فرش شما رنگ می دهد و بهتر است آن را به قالیشویی ببرید

اتیکت یا برچسب فرش چیست؟

برای پیدا کردن این برچسب گوشه‌‌های فرشتان را بلند کنید. غالبا دستورالعمل‌ شستشو و بهترین راه برای تمیز کردن فرش دستباف، بر روی این برچسب نوشته می‌شود.‌فرش‌ دستباف در جنس‌های متفاوتی تولید می‌شوند و‌ می‌توانند از ابریشم، پشم و پنبه ساخته شوند، که برای پاک کردن هر یک از این فرش ها به آگاهی مشخصی نیاز دارید. معمولا پشم و پنبه جنس‌های بادوام‌تری هستند و آسان تر تمیز می‌شوند.

اگر فرش دستباف شما از جنس ابریشم است و لکه‌ شدیدی بر روی آن افتاده، بهتر است به جای این‌ که خودتان برای شستن آن اقدام نمایید، برای شستشوی فرش  آن را به قالیشویی معتبر بدهید.

بگذارید فرشتان نفس بکشد!

در خدمات منزل حدودا هفته ای یکبار فرش دستباف را با جاروبرقی تمیز کنید و هر دو طرف فرشتان را جارو بکشید،این کار باعث میشود خرده آشغالها و کثیفی روی فرش از بین برود و فرشتان نفس بکشد.همچنین این کار باعث میشود الیاف فرش دستباف درهم و له نشود!

نکته مهم: البته اگر فرشتان ابریشمی است آن را مداوم جارو نکشید! چون باعث آسیب به آن شده و از ارزش فرش دستباف کم میکند!

http://nect.ir...
ما را در سایت http://nect.ir دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عابد irannect بازدید : 113 تاريخ : 27 فروردين 1398 ساعت: 5:33

 

نکات طلایی مبل شویی و شستشو مبل

این مشکل برای همه ما به وجود آمده است که پس از مدتی استفاده از مبل منزل و یا محل کار، مبل ها چرک تاب شوند و یا در اثر بی احتیاطی بر روی مبل ها لکه هایی از چربی غذا، نوشیدنی، رنگ و … به جا بماند که در این صورت می توان از طریق مبل شویی و شستشوی مبل در منزل و یا شرکت های خدماتی این مشکل را به راحتی برطرف نمود.

در ادامه به معرفی انواع روش های مبل شویی ویا شستشوی مبل ، کارخانه های مبل شویی و شستشوی مبل در منزل و به چند نکته در زمینه شستشوی مبل می پردازیم.

انواع مبل شویی: مبل شویی در منزل یا کارخانه؟

برای شستشو مبل ها ابتدا باید به جنس پارچه مبلی خود دقت نمایید؛ در صورتی که مبل های شما از جنس های حساس و گران قیمت همچون ابریشم باشد بهتر است وظیفه این امر را به دست متخصصان و برخی کارخانه های قالیشویی که این خدمات را انجام می دهند، بسپارید. اما در صورتی که لکه ها و یا آلودگی روی مبل ها اندک است و یا جنس پارچه مبل شما مقاوم می باشد و از حساسیت زیادی برخوردار نمی باشد می توانید مبل شویی را در منزل خود انجام دهید.

مبل شویی در کارخانه به چه صورت انجام می گیرد؟

امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی و استقبال افراد، برخی شرکت های ارائه خدمات منزل و کارخانه های قالیشویی خدمات مبل شویی و شستشوی مبل را به مشتریان عرضه می دارند که برای این امر از دستگاه هایی مخصوص که به صورت آنتی باکتریال و دارای سیستم خشک کن می باشند استفاده می کنند که زمان مبل شویی و تحویل را به حداقل می رسانند. امر مبل شویی توسط شرکت های خدماتی و کارخانه های قالیشویی، در منزل و محل مورد نظر شما، توسط افراد مجرب انجام می گیرد. لازم به ذکر می باشد قبل از شروع به کار در مورد کیفیت کار شرکت و یا کارخانه مورد نظر ، تحقیق کنید تا در پایان کار با مشکل مواجه نشوید.

مبل شویی در منزل را در منزل باید به چه صورت انجام دهیم؟

برای شستشوی مبل های خود در منزل همانطور که پیش تر به آن اشاره شد در مرحله اول باید از نوع و جنس پارچه و چوب مبل های خود اطلاعات کافی داشته باشید. اینکه چه نوع شوینده ای برای شستشوی مبل های شما مناسب تر است؟ و چگونه باید مبل شویی را انجام داد؟ بسیار مهم می باشد.

برای پاسخ به سوال اول شما می توانید از فروشنده ای که مبل های خود را از آن خریداری کرده اید تماس حاصل نمایید تا از جنس پارچه خود مطلع شوید و راهنمایی ها و اطلاعات لازم جهت شستشوی مبل خود را دریافت کنید.

اما برای پاسخ به سوال دوم مراحل مبل شویی را در زیر برای شما متذکر می شویم تا به راحتی بتوانید خود شما این امر را عهده دار شوید.

تمام مراحل مبل شویی و شستشوی مبل که در منزل باید انجام شود

در خدمات منزل که از طرف شما برای شستشوی مبل ویا مبل شویی انجام می شود باید به صورت زیر باشد.

  1. جدا کردن تشک ها و کفی های مبل در صورت جدا شدن.
  2. جارو کردن مبل و تمیز کردن شیار های مبل.
  3. خیس کردن سطح مبل به وسیله دستمال خیس آغشته به مواد شوینده.
  4. کشیدن فرچه و یا برس نرم بر روی مواد شوینده تا زمان کف کردن و از بین رفتن لکه ها.
  5. با دستمالی نم دار کف ها را پاک کرده.
  6. سپس با دستمالی خشک بر روی مبل بکشید تا خیسی اولیه از بین برد.
  7. با استفاده از جارو برقی آب و خاک مبل ها خشک نمایید.
  8. در صورت نبود جارو آب خاک مبل ها را جلوی نو خورشید و یا کولر و یا پنکه خشنک نمایید.
  9. چوب مبل ها را با دستمالی مرطوب و یا پارافین تمیز کنید.

دو نکته مهم:

  1. مرحله فرچه کشیدن و دستمال کشیدن را بخش بخش انجام دهید زیرا در غیر این صورت آب و مواد شوینده به داخل بدنه و کلاف مبل وارد می شوند و باعث آسیب دیدن مبل ها می گردد.
  2. از جارو برقی معمولی استفاده نکنید زیرا با نفوذ آب به داخل جارو برقی باعث سوختن موتور آن می شوید.

چند روش برای لکه بری مبل:

گاهی مبل ها نیاز به شستشوی اساسی و کامل ندارند و تنها با چند ترفند ساده که به آن ها اشاره خواهیم کرد، می توان از شر لکه ها خلاص شد!

  • از بین بردن لکه مرکب: محل مورد نظر را مقداری خیس کنید و نمک بر روی آن بریزید و با دستمال و یا اسفنج آن را پاک کنید. مراقب باشید که لکه مرکب را زیادی خیس نکنید چون پخش می شود!
  • از بین بردن لکه چربی: نمک و الکل را ترکیب کنید و آن را روی لکه چربی بمالید، سبب از بین رفتن لکه چربی می گردد. برای پارچه هایی از جنس ابریشم کاغذی بر روی لکه قرار دهید و اتو داغ را روی کاغذ بگذارید تا چرب پارچه به کاغذ بچسبد.
  • از بین بردن لکه خون: نشاسته و آب را به صورت غلیظ ترکیب کنید و بر روی لکه خون بریزید مدتی زمانی اجازه دهید تا ماده مذکور خشک شود سپس آن را بتراشید و محل مورد نظر را با دستمال پاک کنید.
  • از بین بردن لکه نوشابه: تنها کافی است روی محل مورد نظر نمک ریخت و پس از چند دقیقه با دستمالی نمدار آن را پاک کرد.
  • هیچگاه از مواد شوینده قوی همچون گلیسیرین، آمونیاک، آب ژاول و سدیم برای از بین بردن لکه ها استفاده نکنید زیرا در مبل شویی دچار بروز آسیب های جدی می شوید.
 
5 (100%) 2 votes
 
http://nect.ir...
ما را در سایت http://nect.ir دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عابد irannect بازدید : 125 تاريخ : 26 فروردين 1398 ساعت: 8:29

 

پارچه مبلپارچه مبل اولین قسمتی است که هنگام انتخاب و خرید مبل به چشم ما می آید و ما را جذب می کند. پارچه مبلی از مهم ترین اجزای مبل می باشد که در عین زیبایی و چشم نوازی باید از جنس و کیفیت بالایی برخوردار باشد. جنس و کیفیت پارچه مبل به عوامل مختلفی بستگی دارد. در این مقاله به نکات مهم پیرامون انتخاب پارچه مبلی می پردازیم تا اطلاعات لازم قبل از خرید را در اختیار شما قرار دهیم.

انواع پارچه مبل

هم همچون سایر وسایل انواع مختلفی دارد که با توجه به دکوراسیون منزل و سلیقه شما می توان آن را انتخاب کرد. برای انتخاب پارچه مبلی کیفیت را باید به عنوان عامل مهم در نظر گرفت زیرا به دلیل استفاده روزانه از مبل، به مرور زمان پارچه ها مرغوبیت اولیه خود را از دست می دهند و اگر جنس پارچه مبل مناسب و مرغوب نباشند پس از مدت کوتاهی مبلمان شما جلوه و زیبایی خود را از دست می دهد. پس بهتر است نهایت دقت را در انتخاب جنس و کیفیت پارچه مبلی داشت. حال به معرفی انواع پارچه رو مبلی و معایب و مزایای آن ها می پردازیم.

پارچه مبلی با جنس مخمل

یکی از زیبا ترین و پر طرفدار ترین نوع پارچه مبلی ، مخمل می باشد که هیچ گاه از مد نخواهد افتاد و از لحاظ بافت و رنگ بندی دارای تنوع بسیاری می باشد. تراکم در پارچه های مخمل بسیار مهم می باشد هر چه تراکم و فشردگی پارچه بیشتر باشد کیفیت پارچه مخمل بیشتر می باشد. در ادامه به روش هایی برای شناسایی میزان تراکم پارچه اشاره خواهیم کرد.

پارچه مبل با جنس ساتن

کمتر کسی را می بینیم که از پارچه های ساتن به عنوان پارچه مبلی استفاده کند؛ تنها مزیتی که پارچه های ساتن از آن برخوردار هستند تنوع بسیار بالا در طرح و رنگ آن می باشد. از معایت پارچه ساتن می توان به چروک شدن و لک شدن سریع پارچه اشاره کرد. سخت پاک شدن لکه ها از روی پارچه های ساتن کار دردسر سازی است که در صورت بروز  همچین مشکلی حتما ترجیح می دهید پارچه رو مبلی خود را تعویض کنید. پس سعی کنید پارچه ساتن را به عنوان آخرین گزینه در انتخاب پارچه رو مبلی در نظر بگیرید.

پارچه مبل با جنس چرم

همانطور که میدانید چرم جزء الیاف طبیعی به شمار می آید و استفاده از چرم به عنوان پارچه مبل یکی از آسان ترین و کم دردسر ترین راه ها برای خانم های خانه دار می باشد. اما نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که اگر بر روی مبل های چرمی لکه هایی از چربی بریزد امکان پاک کردن آن ها به سادگی نمی باشد و گاهی جای لکه ها بر روی چرم می ماند در صورتی که مواد غذایی غیر چرم و یا آب را به راحتی و با یک دستمال می توان پاک کرد.

نکته دیگری که در رابطه با پارچه مبل از جنس چرم می توان به آن اشاره کرد این است که استفاده از مبل های چرم خانه شما را رسمی تر نشان می دهد که این تماما به سلیقه افراد بستگی دارد. اکثرا از مبل های چرمی در مبلمان اداری شرکت ها و سازمان ها و همچنین برای صندلی اداری مدیریتی استفاده می شود.

پارچه مبلی از جنس چرم به دلیل اینکه هوا از آن نفوذ نمی کند، گرما و سرما را به راحتی بروز می دهد و احساس چسبندگی و عرق کردن هنگام نشستن بر روی مبل های چرمی به این دلیل می باشد.

پارچه مبلی از جنس گلیم و یا جاجیم

گلیم و جاجیم از بافت ضخیمی نسبت به سایر پارچه های دیگر برخوردار می باشد که امروزه استفاده از این نوع پارچه مبلی در خانه ها رواج پیدا کرده و حس و حال زیبایی به دکوراسیون داخلی منزل می بخشد. گلیم و جاجیم ها دارای طرح های شلوغ و اکثرا دارای رنگ های گرم مانند قرمز و نارنجی می باشند و زمانی که لک و یا کثیفی روی آن ها باشد به اندازه سایر پارچه های دیگر مشخص نمی باشد.

مبل فرش یا مبل قالی از هنر دست مردمان شهر کرمان می باشد که آمیخته هنر صنعت چوب و قالیبافی در این شهر می باشد.

پارچه مبل از جنس مازراتی

پارچه مبل مازراتی دارای بافت های برجسته و پستی و بلندی می باشد که پس از گذشت مدتی بر اثر نشستن بر روی آن این برجستگی ها از بین می رود. از لحاظ رنگبندی تنوع بسیاری در این نوع پارچه وجود دارد که به راحتی می توانید رنگ دلخواه خود را متناسب با طراحی دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید. از معایب این نوع پارچه می توان به این موارد اشاره کرد که، هنگام نشستن و یا استراحت بر روی مبل گرما زیادی ایجاد می کند و در فصل تابستان آزار دهنده می باشد. همچنین ریختن آب و یا هرگونه مایعات بر روی این نوع پارچه رومبلی، مایع به تمام بافت پارچه نفوذ می کند.

انتخاب رنگ و طرح پارچه مبل

لازم است بگوییم که انتخاب رنگ و طرح پارچه مبل کاملا به سلیقه شخصی افراد بستگی دارد، اما در این قسمت به چند نکته مهم در زمینه انتخاب پارچه رو مبلی اشاره میکنیم تا به راحتی بتوانید طرح و رنگ مورد نظر خود را برگزینید.

1- شما می توانید رنگ پارچه های مبلی خود را با رنگ پرده ها و یا پارکت ها ست کنید.

2- اگر فضای منزل شما کوچک می باشد سعی کنید از طرح های شلوغ استفاده نکنید.

3- اگر فضای منزل شما بزرگ می باشد سعی کنید از پارچه های طرح دار (گلدار، راه راه و…) استفاده کنید.

4- برای اتاق هایی که رفت و آمد در آن بیشتر می باشد از پارچه های تیره تر و مقاوم تر استفاده کنید

5- برای اتاق های پذیرایی با دکوراسیون کلاسیک و یا مبلمان استیل از رنگ های روشن تر استفاده کنید تا جلوه اتاق بیشتر شود.

6-  می توانید از طرح های خاص پارچه مبل و یا انتخاب طرحی خاص در قالب مبل برای جلوه دادن به اتاق پذیرایی استفاده کنید.

7- اگر می خواهید مدت زمان بیشتری از مبل های خود استفاده کنید سعی کنید در تعمیر مبل خود از پارچه رومبلی با رنگ های تیره همچون خاکستری، قهوه ای، زغالی و … استفاده کنید.

8- به کار بردن پارچه رو مبلی طرح دار در اتاق های پر رفت و آمد سبب می شود تا لکه ها و کثیفی های مبل ها کمتر به چشم بیایند.

9- اگر شما دارای فرزندی کوچک هستید پیشنهاد می کنیم از پارچه های مبلی با رنگ های فندقی، کاراملی، نسکافه ای استفاده کنید تا در اثر بازیگوشی های فرزند خود دچار دردسر نشوید.

10- اگر تمام پارچه مبلی شما ساده می باشد سعی کنید با چند کوسن طرح دار فضای اتاق را از سادگی و بی روح بودن خارج کنید.

آیا تراکم پارچه های مبلی مهم است!

یکی از مهم ترین نکاتی که هنگام انتخاب پارچه مبل باید در آن نهایت دقت را داشت، میزان تراکم، استحکام و جنس پارچه می باشد. هرچه میزان تراکم و استحکام پارچه مبل بیشتر باشد طول عمر پارچه بیشتر می باشد و  لازم نیست پس از مدت کوتاهی پارچه های مبل را تعویض کرد در نتیجه به کاهش هزینه ها کمک خواهد کرد.

هنگام خرید مبل دقت داشته باشید که جنس پارچه مبل کشی نباشد زیرا پس از مدتی استفاده پارچه کش می آید و از روی مبل بلند می شود و جای نشستن بر روی آن باقی می ماند. برای پی بردن به اینکه آیا پارچه مبل کشی است یا نه؟ می توانید پارچه را مقداری بکشید تا به راحتی متوجه جنس آن شوید.

نکته مهمی که برای پی بردن به تراکم پارچه رو مبلی باید به آن اشاره کرد این است، زمانی که به نمایشگاه مبل می روید و می خواهید مبل دلخواه خود را از همان نمایشگاه سفارش دهید با دقت کافی به دوخت پارچه بر روی مبل نگاه کنید. اگر جای دوخت به صورت سوراخ هایی بزرگ باشد به این معنی است که تراکم و استحکام پارچه از درصد پایینی برخوردار می باشد و پس از مدتی استفاده از مبل سوراخ ها بازتر می شوند و پارچه حالت یکدست خود را از دست می دهد و جای نشیمن گاه جلوه بدی را به خود می گیرد. اما اگر سوراخ ها مشخص نباشد به این معنا است که کیفیت و تراکم پارچه مناسب می باشد.

اما اگر می خواهید پارچه مبل را خودتان انتخاب کنید باید به فروشگاه ها و خیابان هایی که بورس پارچه های رو مبلی می باشند مراجعه نمایید و پس از انتخاب پارچه میزان تراکم آن را بسنجید؛ به این صورت که با دستان خود بر روی پارچه بکشید و میزان استحکام و تراکم آن را با دستان خود لمس کنید و اگر خواب پارچه در جهت مخالف تغییر کرد در جهت دیگر خواب پارچه به حالت اولیه خود برگردد، در غیر این صورت پارچه از تراکم مناسبی برخوردار نمی باشد. راه دیگری که می توانید به این نکته پی ببرید قرار دادن پارچه جلوی نور می باشد که به راحتی می توانید میزان تراکم پارچه را متوجه شوید.

تولید داخل یا تولید خارج؟

خوشبختانه کشور ما تولید کننده بهترین پارچه های مبل سلطنتی می باشد که اکثر افراد شناخت کافی در این مورد ندارند، “شهر یزد” تولید کننده بهترین پارچه مبل برای مبل های سلطنتی یا استیل می باشد که خیلی از فروشندگان متاسفانه به دلیل شناخته نشدن این صنعت در بین افراد، این نوع از پارچه را به عنوان پارچه ترک به مشتریان معرفی می کنند. تولید پارچه رو مبلی در کشور یزد نیز درجه های مختلفی دارد که حین انتخاب باید دقت کافی را رعایت نمود. همانطور که می دانید کشور ترکیه نیز از بهترین کشورهای صادر کننده پارچه رو مبلی می باشد که مرغوبیت و طرح های خاص آن مشتری را مجذوب می کند.

مراکز خرید پارچه مبل کجاست؟

مراکز خرید پارچه مبل در تهران:

برای خرید پارچه مبل در تهران می توانید به یافت آباد، بازار بزرگ، عبدل آباد، دروازه دولت(خیابان روشندلان)، خیابان ولیعصر، دلاوران و خیابان زرتشت مراجعه کنید.

http://nect.ir...
ما را در سایت http://nect.ir دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عابد irannect بازدید : 135 تاريخ : 23 فروردين 1398 ساعت: 5:27

 

شستشوی موکت

از گذشته تا به امروز از موکت به عنوان کف پوش اتاق ها و راه رو ها استفاده می کنند. درواقع موکت تاثیر زیادی بر روی دکوراسیون داخلی منزل و یا اداره ها و به خصوص هتل ها و مکان های زیارتی دارد. انتخاب یک موکت مناسب و با دوام برای هر یک از مکان های نام برده شده کار آسانی است که با شناسایی انواع موکت و نحوه نگهداری و شستشوی موکت می توانید بهترین موکت را در فضای مورد نظر خود داشته باشید.در ادامه مقاله به بررسی هر یک از موارد مذکور می پردازیم:

موکت می توانید بهترین موکت را در فضای مورد نظر خود داشته باشید.در ادامه مقاله به بررسی هر یک از موارد مذکور می پردازیم:

معرفی انواع موکت:

موکت نیز مانند سایر کفپوش های مدرن در طرح و رنگ های مختلف و قیمت های متفاوت (بسته به کیفیت و دوام آن ها) در بازار وجود دارند که به معرفی هر یک از آن ها می پردازیم:

موکت کبریتی: می توان گفت قدیمی ترین نوع موکت می باشند این نوع موکت از قیمت مناسب و پایینی برخوردار می باشد که از گذشته تا به امروز طرفداران خود را حفظ کرده است؛ اما باید متذکر شد که این نوع از موکت ها از لطافت و نرمی برخوردار نمی باشند و قطر کمی دارند. شستشوی موکت در این نوع از موکت ها را می توان به راحتی با روش سنتی انجام داد.

موکت با پرزهای بلند: این نوع از موکت ها بسیار نرم و راحت می باشند؛ دارای ضخامت بسیار زیادی می باشند که به فرش هایی ماشینی شباهت دارند و برای افرادی که دوست دارند در تابستان اتاقی نرم و در زمستان اتاقی گرم را داشته باشند بسیار مناسب می باشد. شستشوی موکت در این نوع را می توان هم به روش سنتی و هم مدرن انجام داد.

موکت طرح دار: اگر شما دارای فضایی وسیع می باشید بهتر است از موکت هایی که دارای طرح می باشند استفاده کنید تا فضای شما را کوچکتر و مناسب تر نشان دهند، موکت های ساده را اکثرا برای فضاهای کوچکتر استفاده می کنند تا فضا را بزرگتر نشان دهند. شستشوی موکت را می توان با رعایت احتیاط به روش سنتی و همچنین مدرن انجام داد.

موکت چمن مصنوعی: این نوع از موکت ها که به چمن شباهت دارند بیشتر مورد استقبال پسر بچه ها قرار می گیرد و همچنین بسیار مناسب برای بالکن و سالن های ورزشی می باشند. برای شستشوی موکت باز این جنس و مدل بهتر است از روش مدرن استفاده کرد.

3 نکته مهم برای نگهداری از موکت ها:

  1. اگر موکت ها در فضایی پر رفت و آمد مورد استفاده قرار می گیرند حتما با چسب های مخصوص آن ها را بچسبانید تا مدام در اثر رفت و آمد موکت ها جمع نشوند.
  2. اگر دارای فرزندان خردسال هستید سعی کنید از موکت هایی که دارای رنگ های تیره تر می باشند استفاده کنید تا هربار در اثر کثیف شدن مجبور به شستشوی موکت نباشید.
  3. برای جلوگیری از چرک تاب شدن موکت ها مناسب است که هفته ای دوبار آن ها را با جارو برقی تمیز نمایید زیرا بر اثر بافت گره ای موکت، گرد و غبار به راحتی داخل آن نفوذ می کند و هنگام شستشو ی موکت به سختی می توان آن را تمیز کرد.

همانطور که در مقاله قالیشویی به آن اشاره شد شستشوی موکت ها را همچون فرش ها، به روش های مختلف می توان انجام داد:

روش اول(شستشوی موکت به روش سنتی): روش سنتی که خود افراد با استفاده از مواد شوینده و فرچه و پارو موکت ها را می شویند و سپس به وسیله نور خورشید خشک می شوند.

روش دوم(شستشوی موکت به روش مدرن): استفاده از دستگاه فرش شوی و موکت شوی می باشد که در دو نوع خانگی و صنعتی تولید شده است و از مزایای آن می توان به افزایش سرعت عملکرد شستشو اشاره کرد. عملکرد هر دو دستگاه مشابه یکدیگر می باشد ب این تفاوت که دستگاه های صنعتی از قدرت بیشتری برخوردار می باشند و برای مکان هایی چون مساجد، هتل ها، رستوران ها، زیارت گاه ها، سینما، سالن های آنفی تئاتر و یا شرکت های خدمات منزل کاربرد فراوان دارند.

مزایای استفاده از موکت در زیر فرش!

  • موکت ها در گروه کفپوش های با دوام قرار دارند.
  • برای نظافت موکت ها نیاز به دستمال و طی کشی نیست و با جارو برقی به راحتی تمیز می شوند.
  • باعث می شوند که کف خانه گرم، نرم و راحت باقی بماند.
  • در گستره وسیعی از طرح و رنگ قرار دارند و به راحتی می توانید آن ها را متناسب با دکوراسیون داخلی منزل خود انتخاب کنید.

نکت با ارایه مقالاتی در زمینه خدمات ساختمانی همراه شماست و در صورت نیاز برای دریافت اطلاعات در زمینه هرگونه خدمات منزل می توانید روی آن کلیک کنید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

http://nect.ir...
ما را در سایت http://nect.ir دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عابد irannect بازدید : 139 تاريخ : 21 فروردين 1398 ساعت: 5:25

شستشو فرش ماشینی

با وجود اینکه فرشهای ماشینی در کشورمان از لحاظ ظاهر شباهت زیادی نسبت به فرشهای دستباف دارند ولی به خاطر ساختار متفاوتشان هر کدام برای شستشو نیاز به امکانات و روش مجزایی دارند.در کل شستشوی فرش ماشینی با شستشوی فرش دستباف کاملا متفاوت می باشد.

شستشوی فرش ماشینی؛ کاهش یا افزایش طول عمر؟!

به نظر شما آیا شستن فرش ماشینی یا دستباف باعث افزایش طول عمر فرش می شود یا آن را نابود میکند؟

شستشوی فرش ماشینی و یا دستباف از اهمیت خاصی برخوردار است و اگر به شکل صحیحی انجام شود باعث میشود فرش کیفیت خود را از دست ندهد و به ارزش فرش های دستباف افزوده شود.

فرش ماشینی با جنس های متفاوت و برای استفاده های مختلف تولید می شود.اگر در تولید فرش از مواد با کیفیت استفاده شود و در استفاده و نگهداری از آنها دقت شود (مخصوصا جلوگیری از رسیدن رطوبت به آنها که سبب ایجاد بید زدگی فرش می گردد) و همچنین مهمترین عامل که شستشوی اصولی فرش می باشد، صورت گیرد،همگی باعث می شود فرش شما طول عمر بیشتری داشته باشد.

شستشوی فرش ماشینی به روش سنتی یا مدرن؟

به دلیل استفاده از مواد مصنوعی و مواد از جنس پلاستیک در بافت فرش های ماشینی،این مواد  گرد و غبار را بیشتر به خود جذب میکنند که این امر باعث می شود ظاهر فرش تیره شود،به همین منظور در قالیشویی برای شستشوی فرش ماشینی منطبق با ساختار آنها، روش مناسب و مخصوص پیاده سازی می گردد.

برای تسریع در امر شستن فرش ماشینی امروزه از ماشین آلات مکانیزه مدرن استفاده می شود که به فرش ها آسیبی وارد نشود البته افراد متخصصی در استفاده از این امکانات هستند که تشخیص می دهند فرش شما ایرادی نداشته باشد و اگر اینگونه باشد به نحوه دیگری فرش را شستشو میدهند.

در برخی از قالیشویی ها حتی فرش های ماشینی درجه یک و معمولی به صورت مجزا شسته می شوند.

امروزه برخی از افراد به دلیل هزینه های بالای قالیشویی در منزل اقدام به شستشوی فرش ماشینی یا دستباف خود می کنند که باید خاطر نشان کرد مواد استفاده در قالسشویی ها و مبل شویی ها کاملا متفاوت بوده و فاقد هرگونه ترکیبات قلیایی یا اسیدی می باشد، پس بهتر است هنگان شستشوی فرش های خود از مواد پاک کننده مناسب و مخصوص استفاده کنید.

نظافت فرش با شامپو فرش:

گاهی اوقات آلودگی و کثیفی ها در خدمات منزل و موجود در فرش به اندازه ای نمی باشد که نیاز به مراجعه به قالیشیویی و یا شستن فرش ماشینی باشد به همین منظور راه حل ساده تری که به شما پیشنهاد می کنیم استفاده از شامپو فرش های موجود در بازار می باشد که در زیر مراحل به شستشوی فرش ماشینی با شامپو فرش اشاره می کنیم.

نکات مهم شستشوی فرش ماشینی با شامپو فرش:

  1. ابتدا به وسیله جارو برقی فرش را جارو بزنید تا فرش عاری از هرگونه گردوغبار و کثیفی باشد، تا هنگام استفاده از شامپو فرش آلودگی ها و گردوغبار بر روی فرش پخش نشوند و فرش را کثیف تر نکنند.
  2. در مرحله بعد از شامپو فرش های متناسب با نوع فرش و مجاز موجود در فروشگاه ها استفاده نمایید. استفاده از شامپو فرش هایی با خاصیت اسیدی کم و بدون جوهر نمک اولیت دارد.
  3. سعی کنید حتما از آب ولرم استفاده نمایید؛ زیرا آب داغ هنگام شستشوی فرش ماشینی با شامپو به بافت فرش آسیب می رساند و سبب پوسیدگی فرش می گردد و آب سرد نیز به خوبی فرش را تمیز نمی کند.
  4. از برس و یا فرچه های نرم برای کشیدن شامپو فرش استفاده نمایید تا به تار و پود فرش آسیب نرسد.
http://nect.ir...
ما را در سایت http://nect.ir دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عابد irannect بازدید : 128 تاريخ : 19 فروردين 1398 ساعت: 5:22